مقابله رزمندگان مقاومت با یورش صهیونیست‌ها به نابلس

منابع فلسطینی با اشاره به برگزاری پرشور نماز صبح جمعه در مناطق مختلف کرانه باختری و نوار غزه، از یورش نظامیان صهیونیست به شهر نابلس و تیراندازی رزمندگان مقاومت به سوی آن‌ها خبر دادند.
کد خبر: ۵۴۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹ - 26August 2022

مقابله رزمندگان مقاومت با یورش صهیونیست‌ها به نابلسبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، هزاران شهروند فلسطینی نماز صبح امروز (جمعه) را در مسجدالاقصی اقامه کردند. شمار زیادی از هیئت‌های اسلامی در بیت المقدس پیشتر با هدف محافظت از قدس و مسجدالاقصی برای برگزاری نماز صبح امروز در راستای پویش «فجر عظیم» و تحت عنوان «اعتکاف ما سپر دفاع» است، فراخوان صادر کرده بودند.

در پاسخ به فراخوان صادر شده، هزاران فلسطینی از مناطق مختلف کرانه باختری، قدس و اراضی اشغالی ۱۹۸۲ در صحن‌های مسجدالاقصی حضور یافتند و نماز صبح را پرشور برگزار کردند.

علاوه بر قدس اشغالی و مسجدالاقصی، هزاران فلسطینی در الخلیل، طوباس، اردوگاه بلاطه در شرق نابلس، طولکرم و اردوگاه جنین در این نماز صبح که به یاد آخرین نماز صبح «ابراهیم النابلسی» اقامه شد، حضور یافتند. ابراهیم النابلسی یکی از مبارزان مقاومت در شهر نابلس بود که مدت‌ها تحت تعقیب رژیم صهیونیستی بود و در نهایت ماه گذشته در حمله نظامیان این رژیم به شهادت رسیده است.

در تازه‌ترین اخبار مربوط به تحولات میدانی هم رسانه‌های فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به منطقه «رفیدیا» در شهر نابلس و تیراندازی رزمندگان مقاومت به سوی آن‌ها خبر دادند.

این در حالی است که «لیث الاشقر» آزاده فلسطینی صبح امروز جمعه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شهرک «صیدا» در طولکرم واقع در شمال کرانه باختری زخمی شد.

خبرگزاری شهاب هم از زخمی شدن یک جوان فلسطینی به نام «حسین عاطف حوشان» به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر در داخل اراضی اشغالی ۱۹۸۲ خبر داد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها