امام جمعه اهواز:

آمریکا باید در عمل به تعهدات خود و رفع تحریم‌ها اقدام کند

موسوی فرد با بیان اینکه ایران می‌تواند صددرصد تجارت داشته باشد، گفت: آمریکا باید به تعهدات خود در عمل و رفع تحریم‌ها اقدام کند.
کد خبر: ۵۴۱۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷ - 26August 2022

آمریکا باید به تعهدات خود در عمل و رفع تحریم‌ها اقدام کندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین «سید محمدنبی موسوی‌فرد» در خطبه های نماز جمعه امروز اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: دولتمردان درخصوص موضوع برجام مقابل طرف‌های مذاکره سست نشوند و تا آخرین نفس برای کسب پیروزی بجنگند.

وی افزود: به یاری خداوند متعال به صورت تهاجمی عمل می‌کنیم و هرگز در برابر دشمنان شکست نخواهیم خورد.

امام جمعه اهواز با اشاره به اهمیت آینده نگری گفت: باید از کارشناسان متخصص و آینده نگر برای تحلیل اتفاقات پیش رو و پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز برجام استفاده کنیم‌.

موسوی فرد با بیان اینکه ایران می‌تواند ۱۰۰ درصد تجارت داشته باشد، خاطر نشان کرد: آمریکا باید به تعهدات خود در عمل و رفع تحریم‌ها اقدام کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با اشاره به درخواست مردم خوزستان از وزیر نفت گفت: استان خوزستان که از منابع ۶۰ تا ۷۰ درصدی کشور برخوردار است از  محروم‌ترین استان‌ها به شمار می‌رود که درخواست داریم نگاه ویژه ای به این استان شود.

وی یادآور شد: ما قبول داریم تمام دولت‌ها در استان ما زحمت کشیدند ولی از این دولت انقلابی انتظار دیگری داریم؛ دولتمردان حرف مردم را بشنوند و به مطالبه مردم خوزستان توجه کنند.

موسوی فرد با تاکید بر لزوم رسیدگی به وضعیت جانبازان و ایثارگران ادامه داد: ایجاد ظرفیت های گوناگون از جمله اشتغال به خصوص در صنایع پایین دستی از دغدغه های مردم است که باید برطرف و مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار