امروز صورت گرفت؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت دفاع و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی

تفاهم‌نامه‌ای که برای همکاری میان وزارت دفاع و مرکز پژوهش‌های مجلس تهیه شده بود، به امضای امیر محمدرضا آشتیانی و بابک نگاهداری رسید.
کد خبر: ۵۴۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲ - 27August 2022

وزارت دفاع و مرکز پژوهش‌های مجلس تفاهم‌نامه همکاری امضا کردندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، تفاهم‌نامه‌ای که برای همکاری میان وزارت دفاع و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تهیه شده بود، به امضای امیر «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح و «بابک نگاهداری» رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی رسید.

«محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنان خود در نشستی که امروز (شنبه) با مدیران ارشد وزارت دفاع داشت با اشاره به دستاوردها و پیشرفت‌های اساسی صنایع دفاعی و انتقال آن به بخش مردمی بر ایجاد پل ارتباطی میان این وزارتخانه و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی تأکید کرده بود که بر اساس آن، تفاهم‌نامه‌ای که از قبل تهیه و تنظیم شده بود میان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مرکز پژوهش‌های مجلس رد و بدل شد و به امضای امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس رسید.

قرار است، بر پایه این همکاری خلأهای قانونی شناسایی شده و طرح‌ها و لوایحی تبیین شود که به دنبال آن مردمی سازی و جاری سازی تکنولوژی وزارت دفاع به بخش‌های مختلف کشور صورت گیرد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار