نماینده مردم در مجلس:

ایجاد شبهه نسبت به فعالیت هسته‌ای ایران استراتژی صهیونیست‌هاست

حیدری گفت: متأسفانه رافائل گروسی صحبت‌های دوپهلو نسبت به فعالیت‌های هسته‌ای ایران بیان می‌کند که بر گرفته از سیاست‌های صهیونیست‌ها و آمریکایی‌هاست.
کد خبر: ۵۴۲۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱ - 28August 2022

ایجاد شبهه نسبت به فعالیت هسته‌ای ایران استراتژی صهیونیست‌هاست

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهریار حیدری» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در رابطه با اظهارنظر جدید مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نسبت به مواضع رژیم صهیونیستی در خصوص برنامه هسته‌ای کشورمان، اظهار داشت: متاسفانه رافائل گروسی صحبت‌های دوپهلو نسبت به فعالیت‌های هسته‌ای ایران بیان می‌کند که بر گرفته از سیاست‌های صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر اخیر گروسی به ایران، مطرح کرد: وی در مقابل رسانه‌های کشورمان از صلح آمیز و شفاف بودن اقدامات کشورمان گفت، اما در مقابل رسانه‌های خارجی صحبت‌های دیگری را بیان کرد.

وی ادامه داد: در واقع ایجاد شبهه نسبت فعالیت هسته‌ای کشورمان بخشی از استراتژی‌های رژیم صهیونیستی است که توسط گروسی مطرح می‌شود.

نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه نهاد‌های بین المللی همواره تحت نفوذ ایالات متحده و دیگر کشور‌های غربی قرار دارند، افزود: در این میان لابی صهیونیستی نیز فعالیت‌های مستمری دارند تا بتوانند دسیسه‌های خودشان علیه جمهوری اسلامی را ایفا کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دارای وظایف مشخصی است لذا به مقامات این مجموعه توصیه می‌شود در چارچوب قوانین اظهارنظر و موضع گیری کنند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار