نماینده مردم در مجلس:

گروسی تحت تأثیر مواضع ضدایرانی صهیونیست‌هاست

همتی گفت: اظهارنظر جدید مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نسبت به مواضع رژیم صهیونیستی در رابطه با برنامه هسته‌ای کشورمان بیانگر زیاده‌خواهی غربی‌هاست.
کد خبر: ۵۴۲۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴ - 29August 2022

گروسی تحت تاثیر مواضع ضدایرانی صهیونیست‌هاست

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حسن همتی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در رابطه با اظهارنظر جدید مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نسبت به مواضع رژیم صهیونیستی در خصوص برنامه هسته‌ای کشورمان، اظهار داشت: منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی در قبال جمهوری اسلامی یکسان تعریف می‌شود لذا مجموعه‌های بین‌المللی نیز تحت تاثیر سیاست‌های آنان قرار می‌گیرند.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اظهارات گروسی همواره تحت تاثیر غربی‌ها قرار گرفته است، مطرح کرد: متاسفانه در این راستا آمریکایی‌ها از هیچ تلاشی برای امتیازگیری و زیاده خواهی در برجام دریغ نمی‌کنند.

وی ادامه داد: در واقع می‌توان اذعان کرد تقسیم کار میان غربی‌ها و صهیونیست‌ها صورت گرفته تا برنامه هسته‌ای کشورمان و برجام را دچار آسیب کنند.

نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه ایران همواره بر مواضع به حق خودش در حوزه هسته‌ای پافشاری می‌کند، افزود: به عبارتی باید اذعان کرد مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نباید مواضع رژیم صهیونیستی در رابطه با برنامه هسته‌ای ایران را احترام بگذارد، زیرا آنان اولین ناقضان قوانین بین المللی در این عرصه هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک اقدامات ضدایرانی صهیونیست‌ها نمی‌تواند راه بجایی ببرد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار