مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان:

رسالت ما در رسانه ملی جهاد تبیین و روشنگری در حوزه دفاع مقدس است

رحیمی گفت: جنگ امروز در سنگر اقتصادی است و در هفته دفاع مقدس باید پیوند مقاومت در زمان جنگ و مقاومت و استقلال در زمان کنونی را تشریح کنیم چون رسالت ما در رسانه ملی جهاد تبیین و روشنگری در همین حوزه‌هاست.
کد خبر: ۵۴۳۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴ - 03September 2022

رسالت ما در رسانه ملی جهاد تبیین و روشنگری در حوزه دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، نشست شورای سیاستگذاری دفاع مقدس و جلسه هیأت امنای مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس استان خوزستان امروز با حضور فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و مدیران ارشد استان در مجتمع فجر سپاه برگزار شد.

«مسلم رحیمی» مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان در این نشست با اشاره به این که برنامه های فاخری برای هفته دفاع مقدس در استان تدارک دیده شده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس بعد از وقفه ای 2 ساله مقارن شده است تلاش کردیم که برنامه هایی تولید و پخش کنیم که مورد پسند نسل جوان و نوجوان ما باشند.

وی افزود: همچنان دغدغه اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی بحث اقتصاد، معیشت مردم و فرهنگ است و ما باید تلاش کنیم که یک پیوند معنادار بین این حوزه ها و حوزه دفاع مقدس برقرار کنیم و بی شک روحیه جهادی، سلامت نفس، مردم داری و ایثار مدیران و مسئولین همه می تواند برگرفته از فرهنگ ناب دوران دفاع مقدس باشد که نیاز جامعه امروزمان نیز هست.

رحیمی گفت: جنگ امروز در سنگر اقتصادی است و در هفته دفاع مقدس باید پیوند مقاومت در زمان جنگ و مقاومت و استقلال در زمان کنونی را تشریح کنیم چون رسالت ما در رسانه ملی جهاد تبیین و روشنگری در همین حوزه هاست.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان یادآور شد: یکی دیگر از برنامه های ما در هفته دفاع مقدس پرداختن به موسسات و گروه های جهادی گمنامی است که با الهام از دوران دفاع مقدس در حال خدمت رسانی به مناطق محروم استان هستند و امیدواریم که بتوانیم گوشه ای از زحمات این جوانان مومن و انقلابی را تقدیم نگاه مردم عزیز نمائیم.

وی افزود: با تدابیر سردار مرادحاجتی، تولیدات تلویزیونی و محتوای مطلوبی در مرکز رسانه ای عصر ماندگار ثبت و ضبط شده و ناگفته های جنگ از زبان فرماندهان و یادگاران دوران حماسه و ایثار برای نسل امروز در این برنامه ها بیان شده که انشالله در تقویم پخش صداوسیما قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار