فرماندار همدان:

همایش «نهضت ترجمه» گامی در راستای جهاد تبیین است

«محمدی» گفت: برگزاری همایش بین المللی «نهضت ترجمه» و انتشار مفاهیم دفاع مقدس در راستای جهاد تبیین است.
کد خبر: ۵۴۴۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲ - 07September 2022

برگزاری همایش «نهضت ترجمه» در راستای جهاد تبیین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «محمدعلی محمدی» فرماندار همدان امروز (چهارشنبه) در جلسه تقدیر از مسئولین برگزاری همایش بین المللی «نهضت ترجمه» و انتشار مفاهیم دفاع مقدس با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در خصوص جهاد تبیین اظهار داشت: اگر این موضوع را کالبدشکافی کنیم، دنیایی از عظمت در مفاهیم را برای خودش ایجاد می‌کند و قطعا باید بدانیم که برگزاری همایش نهضت ترجمه در راستای جهاد تبیین است

وی با تاکید بر اینکه نباید از هشت سال دفاع و ایثار که کمتر دنیا به خودش دیده بود، خیلی راحت عبور کنیم، افزود: نباید به راحتی از ایثار آن پیرزن روستایی که تمام هستی خود را تقدیم جبهه می‌کند و آن مادری که ۴ فرزند خود را در راه انقلاب فدا می‌کند، گذشت. اینها دریایی از معنویت را همراه خودشان دارند و باید به جهانیان معرفی شوند.

محمدی تصریح کرد: نباید فکر کنیم جنگ و دفاع تمام شد و باید به عرصه دیگر برویم و غافل از ثمرات آن دفاع شویم و قطعا همایش نهضت ترجمه یک باب مهم و باعظمت در این عرصه می‌تواند باشد، اگر قدمی هم در این راستا برداشتیم جز بحث وظیفه یک قدم دلی بود.

وی عنوان کرد: درخشش این خورشید دفاع مقدس که در دنیا در حال تابیدن است، باید در همه عرصه‌های دنیا نمایان شود. مخصوصا کشورهایی که مظلومیتشان برای همه عالم مشخص است که دانشگاه بین المللی قزوین یکی از این عرصه‌ها است که ما باید از این فرصت باستفاده کنیم.

فرماندار همدان متذکر شد: باید کسانی که به عنوان سفیران جمهوری اسلامی هستند با ابعاد مختلف دفاع مقدس و انقلاب اسلامی آشنا شوند و آنها را جزو بچه‌های انقلاب بدانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار