مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

دفاع مقدس مایه افتخار جهان اسلام است

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: دفاع مقدس و مقاومت امت همیشه در صحنه ایران اسلامی برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، جهان اسلام و تشیع علوی و حسینی افزود.
کد خبر: ۵۴۵۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳ - 14September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست مشترک سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار «محمدابراهیم اصلی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع) و فرماندهان نواحی سپاه پاسداران در شهرستان‌ها به‌صورت برخط در پادگان شهید برونسی برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست اظهار داشت: دفاع مقدس و مقاومت امت همیشه در صحنه ایران اسلامی برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی، جهان اسلام و تشیع علوی و حسینی افزود.

وی ادامه داد: در شرایطی که استکبار بر دنیا حاکم بود به برکت انقلاب اسلامی و مبارزات بی‌امان و مقاومت مردم ایران تحت رهبری امام خمینی (ره) و در ادامه هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفتمان مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم، بر منطقه و دنیا حاکم شده است.

دفاع مقدس افتخار جهان اسلام است

این مسئول افزود: امروز فضای گفتمانی جامعه به‌گونه‌ای است که شاهد حضور چند میلیونی زائران اباعبدالله الحسین (ع) در پیاده‌روی اربعین حسینی هستیم که یک حرکت عظیم سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، دفاعی و امنیتی را رقم می‌زند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تأکید کرد: امروز راهبرد اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی مقاومت است که سایر ملت‌های منطقه از آن به‌عنوان یک تجربه موفق و اثبات شده الگو برداری می‌کنند.

وی بیان داشت: آحاد مردم وظیفه دارند از این راهبرد که حاصل خون شهیدان، جهاد بی‌امان و حرکت توفنده امت حزب‌الله در طول ۴۳ سال گذشته است صیانت کنند؛ بر همین اساس در آستانه هفته دفاع مقدس تکلیف شرعی، انقلابی و جهادی است که از این دستاورد به بهترین وجه دفاع شود و حماسه‌سازان این حماسه مورد تجلیل قرار گیرند.

دفاع مقدس افتخار جهان اسلام است

یوسفعلی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه محوری هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد. برنامه‌های گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس با تکریم پیشکسوتان جهاد و مقاومت در ارتباط تصویری با رهبر معظم انقلاب اسلامی از سی‌ام شهریور در سراسر کشور آغاز می‌شود.

این مسئول عنوان داشت: برنامه تکریم پیشکسوتان جهاد و مقاومت مورد توجه قرار گیرد چراکه یک حرکت دینی است. سیره اولیای دین این بوده که با پاسداشت مجاهدت مجاهدان، آن‌ها هیچگاه فراموش نشوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تأکید کرد: تکریم حماسه‌سازان دفاع مقدس را به‌عنوان یک وظیفه انقلابی در لایه‌های مختلف جامعه تسری دهید.

وی گفت: با درک عمیق از این مأموریت نسبت به برگزاری نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت در شهرستان‌ها جهت هماهنگی‌ و انسجام‌بخشی‌ به اقدامات و اتخاذ تدابیر لازم اهتمام شود.

دفاع مقدس افتخار جهان اسلام است

یوسفعلی‌زاده اهتمام نسبت به تکریم پیشکسوتان جهاد و مقاومت در طول هفته دفاع مقدس، ثبت عملکرد نواحی سپاه در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سامانه سادم و تلفیق برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ویژه‌برنامه‌های دهه پایانی صفر را ضروری دانست.

در این نشست «علی‌ علی‌مددی» مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام رضا (ع)، سرهنگ پاسدار «جواد شایان» مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مشهد، «محمدرضا حقدادیان» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سرگرد پاسدار «مجتبی نیازی» مدیر هماهنگی امور شهرستان‌های اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها