مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

باور قلبی «جهاد» و «مقاومت» بسترساز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: باید به فرهنگ جهاد و مقاومت باور داشت تا نسبت به حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌عنوان یک اولویت، اهتمام شود.
کد خبر: ۵۴۵۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲ - 15September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی به ریاست «غلامرضا قنبری» رئیس این سازمان و با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و سایر اعضا در مشهد برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌‌زاده در این نشست اظهار داشت: جهاد سازندگی صدر انقلاب اسلامی با مجموعه اقداماتی که در راستای محرومیت‌زدایی در سطح خراسان و کشور به انجام رساند یک مجموعه خدوم و با عملکرد معجزه‌گونه در ذهن مردم باقی مانده و سازمان جهاد کشاورزی استان نمایندگی دارد که از آن فرهنگ که میراث گرانقدر گذشتگان جهاد سازندگی خراسان است صیانت کند.

وی با تبیین اهمیت ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت، افزود: باید به فرهنگ جهاد و مقاومت باور داشت تا نسبت به حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌عنوان یک اولویت، اهتمام شود.

این مسئول تصریح کرد: انجام اقدامات در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تداوم حرکت حضرت زینب (س) در راستای زنده نگهداشتن قیام حضرت سیدالشهدا (ع) است که باید این اقدامات در بستر زمان تداوم و تقویت شود.

باور قلبی «جهاد» و «مقاومت» بسترساز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: همانگونه که جنگ بدون اتکا به شرق و غرب و توسط مردم اداره شد و حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی به دشمن واگذار نشد می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی در عرصه‌ اقتصادی و اداره کشور به موفقیت دست پیدا کرد.

وی بیان داشت: بحمدالله با توجه و اولویتی که به برنامه‌های گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس داده شد قطعاً شاهد برگزاری برنامه‌های خوب و اثرگذاری در سازمان جهاد کشاورزی استان و ادارت وابسته خواهیم بود.

یوسفعلی‌زاده گفت: نشر ارزش‌های دفاع مقدس یعنی نشر فضائل و سجایای بی‌نظیر اخلاقی، باورهای ناب اسلامی و عملکردی ممتاز که در اوج ناباوری ناممکن‌ها را ممکن ساخت.

این مسئول تأکید کرد: به کوری آن‌هایی که آرزوی ساقط شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشتند و خود نابود شدند، انقلاب اسلامی سرزنده‌تر از همیشه پابرجاست و نام و یاد شهیدان بر تارک تاریخ ثبت است و می‌درخشد.

باور قلبی «جهاد» و «مقاومت» بسترساز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است

ضرورت بهره‌گیری از تفکر جهادی

قنبری در این نشست ابراز داشت: علی‌رغم تهدیدها و تحریم‌های نظام سلطه اما مردم ایران از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در عرصه‌های مختلف پایداری کرده‌اند و پای ارزش‌ها ثابت قدم ایستاده‌اند و همین ایستادگی رمز موفقیه آن‌ها بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مقاومت مردم باعث شده تا ابرقدرت‌ها، جمهوری اسلامی را یکی از موانع اصلی در رسیدن به اهداف شوم خود بدانند.

این مسئول ادامه داد: باید مردم با تکیه به تفکر جهادی که امروز مرزها را درنوردیده و در جهان اسلام و دنیا گسترش پیدا کرده در جهت حل چالش‌های پیش‌روی کشور گام بردارند.

در ابتدای این نشست «محمود معین‌زاده» سرپرست امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی و سایر اعضا گزارشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده این سازمان به‌مناسبت هفته دفاع مقدس ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار