مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان:

خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران سرمایه‌های ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی هستند

شهسواری گفت: خانواده‌های شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران از سرمایه‌های ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی محسوب می‌شوند و مسئولان باید تمام توان خود را در راستای خدمت به ایشان به کار گیرند.
کد خبر: ۵۴۶۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴ - 20September 2022

خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران سرمایه‌های ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست شورای مشورتی ایثارگران شهرستان بیجار با حضور علیرضا شهسواری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان، علیرضا زندیان نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری بیجار برگزار شد.

«علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا و ایثارگران با حضور در میدان دفاع از کشور و گذشتن از جان خود و خانواده‌های معظم آن‌ها با صبوری و بردباری، آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند، بنابراین رسیدگی به امور این قشر معظم جامعه کمترین وظیفه ما است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان افزود: شهیدان حق بزرگی بر گردن ما دارند و احترام به خانواده‌های آنان وظیفه همه ما مسئولان است که در راستای حل مشکلات آنان کوشا و توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

شهسواری تاکید کرد: خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران از سرمایه‌های ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی محسوب می‌شوند و مسئولان باید تمام توان خود را در راستای خدمت به ایشان به کار گیرند.

علیرضا زندیان، نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار داشت: ما وظیفه داریم در راستای حل و رفع مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران گام برداریم چراکه رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگری وظیفه اخلاقی و دینی مسئولان و کمترین کار ممکن در حق این عزیزان است.

وی عزت و امنیت این نظام را مدیون فداکاری‌های شهدا و ایثارگران دانست و گفت: امیدواریم با همفکری و تعامل ایثارگران و اعضای این شورا بتوانیم به راهکار‌های موثر و صحیحی جهت حل مشکلات و مسائل مربوط به جامعه ایثارگری دست پیدا کنیم.

در ادامه موضوعات مختلفی از جمله مشکلات اشتغال، بیمه و درمان جانبازان، حق پرستاری و ساماندهی مزار مطهر شهدا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها