از این که در کنار شهدا بوده ام به خودم می بالم

حاتمی جانباز دفاع مقدس گفت : من آن زمان کم سن و سال بودم اما وقتی در کنار شهداقرارمی گرفتم احساس بزرگی می کردم و از این که در کنار چنین مردانی هستم به خود می بالیدم .
کد خبر: ۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۶ - 18June 2013

از این که در کنار شهدا بوده ام به خودم می بالم

فتاح حاتمی جانباز قطع نخاع اهل ایلام و ساکن کرج در گفتگوی اختصاصی خود با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت : من داوطلبانه در جبهه ها حضور یافتم. در ارتش و سپاه  بودم و 3 بار مجروح شدم

آخرین بار در پاکسازی شهر مهران درعملیات کربلای 1 مجروح شدم. ترکشهای زیادی در بدنم است، نزدیک 24 سال است که با ویلچرم زندگی میکنم خود خداوند به همه صبر می دهد و خداوند همیشه با صابران است که  درقرآن هم می فرماید: نیکوکار و شکیبا باش و خداوند به تو کمک می کند


این جانباز دفاع مقدس افزود: در اوایل نیت کرده بودم 3 ماه به جبهه بروم اما وقتی آنجا با آن انسانهای بزرگ روبرو شدم، دیگرکمتراز 5 یا 6 سال نمی ماندم.هر وقت از بچه های جبهه جدا می شدم برای آنها گریه میکردم .


حاتمی با بغضی در گلو ادامه داد :آن شهدا با بزرگی و معنویتی که داشتند باعث شدند که من ماندگار بشوم. تمامی شهدا به واقعه عاشورا و امام حسین اقتدا کرده بودند و مانند آنها ایثار گری و فداکاری می کردند. من آن زمان کم سن و سال بودم یعنی سنم کمتر از فرماندهان بود اما وقتی در کنار شهید همت، خرازی، باکری، سرلشگر رحیم صفوی، جعفری،قرارمی گرفتم احساس بزرگی می کردم و از این که در کنار چنین مردانی هستم به خود می بالیدم .


جانباز ایلامی با یادی از  همه شهدا در پایان گفت : یادشان بخیر، به گفته خود شهدا جنگ ما جنگ بر سردین و ارزشهای اسلامی بود. خداوند روح همه آنها را شاد کند وبه همه ما کمک کند تا مدیون خون شهدا نباشیم.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار