مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز:    

قدرت جمهوری اسلامی منبعث از قدرت الهی است

سردار «اسلامی» گفت: قدرت جمهوری اسلامی برای دفاع از کشور و آزادگان جهان منبعث از اسلام، قرآن، خدا باوری و ایمان ملت بزرگ ایران است.
کد خبر: ۵۴۷۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰ - 26September 2022

قدرت جمهوری اسلامی منبعث از قدرت الهی است

سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس با اشاره به اینکه دفاع مقدس ابرقدرت‌های شرق و غرب را وادار به اعتراف نسبت به قدرت ایران اسلامی کرد؛ اظهار داشت: عزت، افتخار و قدرت امروز ایران که بازدارندگی گسترده‌ای برای کشور به ارمغان آورده مرهون مجاهدت و ایثار شهدا و رزمندگان دفاع مقدس و مقاومت است.

وی ادامه داد: جوانان همواره پشتیبان کشور، نظام و ولایت هستند و گروهی اغتشاش‌گر هرگز نخواهند توانست با نام ملت ایران و جوانان این مرز و بوم نظم عمومی و روال عادی زندگی مردم را مختل کنند. همان طور که در راهپیمایی مردم در سوم مهر در سراسر کشور مشاهده شد مردم ایران در هر حادثه‌ای یک دل و متحد در برابر بیگانگان می‌ایستند.

سردار اسلامی گفت: نیروهای نظامی استان البرز و مردم گوش به امر ولی‌فقیه هستند و آماده دفاع از ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی هستند. دشمنان باید از دفاع مقدس درس بگیرند و هرگز چشم طمع به خاک مقدس ایران ندوزند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها