فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

فتنه‌ها فرصت دفاع از حریم ولایت را فراهم می‌کنند

سردار «تقوی» گفت: فتنه‌هایی که در مسیر انقلاب اسلامی به وجود می‌آیند آزمون‌هایی هستند که به ما می‌آموزند چگونه میراث‌دار شایسته خون شهدا و سنگربان دفاع از حریم اقتدار ولایت و امنیت در ایران اسلامی باشیم.
کد خبر: ۵۴۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹ - 27September 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به حوادث اخیر و فتنه‌جویی دشمنان و معاندان نظام اسلامی اظهار داشت: پلیس خدمتگزار در راه برقراری نظم و امنیت برگ زرین دیگری از اخلاص، رشادت و شجاعت خود را به نمایش گذاشت.

وی افزود: مجاهدان فی سبیل الله در پلیس رضوی گوش به فرمان فرمانده کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای جلوه دیگری از ایثار و رشادت خلق کردند.

سردار تقوی گفت: خوشبختانه با مجاهدت بی‌منت و حوصله و صبر و متانت همرزمان عزیزم و تمهیدات گسترده‌ای که برابر ضوابط قانونی در دستور کار قرار گرفت و با پشتیبانی ارزشمند نیروهای نظامی و امنیتی و به ویژه بسیجیان همیشه در صحنه خوشبختانه شاهد آرامش و نظم و امنیت در شهر مقدس مشهد هستیم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پلیس خراسان رضوی با تمام توان در این مأموریت‌ خطیر حضور مقتدرانه‌ای داشته و در امتداد مسیر جهاد خدمت، مشهد مقدس در روزهای پایانی صفر و همزمان با رحلت جانسوز نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین شهادت ولی نعمتمان حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) میزبان خیل میلیونی زائران دلداده بارگاه منور رضوی است که مأموریت و تکلیف خطیر دیگری در دستور کار قرار گرفته است.

سردار تقوی در پایان گفت: فتنه‌هایی که در مسیر انقلاب اسلامی به وجود می‌آیند آزمون‌هایی هستند که به ما می‌آموزند چگونه میراث‌دار شایسته خون شهدا و سنگربان دفاع از حریم اقتدار ولایت و امنیت در ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار