فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی:

دفاع مقدس بخش اعظم هویت ملی مردم ایران است

سردار احمدی‌مقدم با بیان اینکه دفاع مقدس بخش اعظم هویت ملی مردم ایران را تشکیل می‌دهد، گفت: این هویت و فرهنگ افتخارآمیز در طول تاریخ ماندگار است.
کد خبر: ۵۴۷۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶ - 28September 2022

دفاع مقدس بخش اعظم هویت ملی مردم ایران استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «اسماعیل احمدی‌مقدم» فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی امروز (چهارشنبه) در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس، طی سخنانی اظهار داشت: دفاع مقدس بخش اعظمی از هویت ملی مردم شریف و مقاوم ایران اسلامی را تشکیل می‌دهد و گویای این واقعیت است که ملت بزرگ ایران دارای هویتی غنی هستند.

سردار احمدی‌مقدم ادامه داد: اگر به گذشته و تاریخ این مرز و بوم نگاه کنیم، درمی‌یابیم که هویت ما متشکل از رشادت، ایثار و مقاومت مردان این سرزمین است که در طول تاریخ برای حفظ عزت و اقتدار این مرز بوم  از جان خود مایه گذاشتند تا این کشور در برابر تهدیدات و مخاطرات حفظ شود و این ایستادگی و مقاومت و دفاعِ جانانه، هویت ما را تشکیل می‌دهد.

فرمانده داعا تصریح کرد: فرهنگ ایران اسلامی از گذشته تاکنون سینه به سینه منتقل شده تا امروز به دست ما رسیده است و این ایستادگی‌ها و مقاومت‌های وسیع بوده که باعث شده تا ما امروز به گذشته و فرهنگ خود افتخار کنیم و این هویت و فرهنگ در طول تاریخ، ماندگار است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار