نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

نیاز اولیه جامعه ایثارگری با ساخت 18 هزار مسکن ‌رفع می‌شود

«عزیزی» گفت: برای رفع نیاز اصلی جامعه ایثارگران فارس نیازمند حدود 18 هزار مسکن مناسب هستیم که ساخت این میزان مسکن نیازمند برنامه‌ریزی اصولی و طراحی مدل‌های جدید مالی است.
کد خبر: ۵۴۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵ - 28September 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «ابراهیم عزیزی» نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی امروز در نشست شورای عالی مسکن ایثارگران استانداری با بیان اینکه برای رفع نیاز اصلی جامعه ایثارگران فارس ابتدا نیازمند حدود 18 هزار مسکن مناسب هستیم اظهار داشت: ساخت این میزان مسکن نیازمند برنامه‌ریزی اصولی و طراحی مدل‌های جدید مالی است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: پیشنهاد ما این است که بنیاد، تسهیلات و اداره راه و شهرسازی زمین را تقبل کند و کار ساخت را نیز انبوه‌سازان متقبل شوند تا با این کار مشارکتی و هم‌افزایی بتوانیم مشکل مسکن را حل کنیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در خصوص ساخت مسکن برای جامعه ایثارگری، کیفیت برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است و ما دنبال ساخت یک آلونک در طبقه دهم یک ساختمان نیستیم بلکه تلاش خواهیم کرد این واحدها حداکثر در دو طبقه ساخته شوند تا شأن و منزلت خانواده شهدا و ایثارگران نیز حفظ شود.

عزیزی تاکید کرد: الحاق زمین‌ها میسر شده و باید در خصوص آغاز کار همه دستگاه‌ها پای کار بیایند و برای شیوه بازپرداخت تسهیلات نیز مدلی مناسب طراحی شود و تسهیلات پرداختی به خانواده ایثارگران به گونه‌ای باشد که توان پرداخت اقساط برای آنها میسر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار