معاون هماهنگ‌کننده سپاه:

رها کردن جوانان در شبکه‌های مجازی بزرگترین ظلم به کشور است

سردار نقدی گفت: رها کردن جوانان بی پناه در شبکه‌های مجازی بیگانه، بزرگترین ظلمی که به کشور شد.
کد خبر: ۵۴۸۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰ - 30September 2022

رها کردن جوانان در شبکه‌های مجازی بزرگترین ظلم به کشور استبه گزارش گروه امنیتی دفاعی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ کننده سپاه در اجتماع بزرگ مردمی تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در محله فلاح در جنوب تهران با حضور جمع کثیری از مردم این محله در ناحیه بسیج حبیب ابن مظاهر برگزار شد در این تجمع مردمی سردار نقدی طی سخنانی با تحلیل وقایع اخیر اظهار داشت: واقعیت این است که آشوب‌هایی که در سال‌های مختلف به راه افتاده نه هدفش آزادی مطبوعات بوده نه مخالفت با تقلب در انتخابات نه کاهش قیمت بنزین و نه اعتراض به مرگ یک خانم بلکه موضوع براندازی است و یا انعکاس تصویری سیاه از ایران به جهان برای منصرف کردن ملت‌ها از پیروی راه این انقلاب اسلامی ایران.

وی با بیان اینکه دشمن با برنامه ریزی برای براندازی انقلاب اسلامی هربار به بهانه‌ای وارد عمل می‌شود، خاطر نشان کرد: دشمن تمام رسانه‌های وابسته به خود را با همه‌ی قوا وارد عمل می‌کند و شبکه‌های آموزش دیده خود را به صحنه می‌آورد همچنین دستگاه سیاسی خود را به پشتیبانی می‌آورد و گروهی فریب خورده را به خدمت می‌گیرد به تصور اینکه بتواند این انقلاب را از پای درآورد و اگر نمی‌تواند این کار را بکند لااقل تصویری مغشوش از ایران به جهان مخابره کند تا جلوی سیل گرایش جهانی به انقلاب اسلامی را بگیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه یادآور شد: جالب اینجاست که دشمن از شکست‌های مکرر خود درس نمی‌گیرد و با وجود اینکه هر بار ضعیف‌تر از قبل است باز هم وارد عمل می‌شود. در فتنه دهه ۶۰ دشمن پشت گروه‌هایی پنهان شده بود که سابقه مبارزه با شاه را داشتند و می‌توانست برای جوان‌های خوب و با استعداد جذاب باشند. در فتنه دهه ۷۰ بعضی رسانه ای‌ها و احزاب سیاسی میداندار بودند و براندازی پشت نقاب آزادی بیان بود که موضوعی قابل قبول برای تشخیص بود.

وی ادامه داد: در فتنه دهه ۸۰ دشمن پشت چهره‌های برجسته انقلاب که نامدارترین افراد کشور بودند و تا آن تاریخ سران قوای سه گانه کشور و از نزدیکان امامین انقلاب و افراد خیلی موجهی بودند پنهان شد و برنامه براندازی اش را البته با شکست پیاده کرد. در فتنه دهه ۹۰ دشمن دیگر حرفی برای گفتن نداشت و ایدئولوژی و آرمان برانگیزاننده‌ای که ارزش آزمون را داشته باشد نداشت لذا مجبور شد از احساسات مردمی که از گرانی‌ها گله داشتند سوء استفاده کند و در آنجا هم با وجود داشتن شانس گره خوردن موج اعتراض به مشکلات مردم و به صحنه آمدن آن‌ها باز هم شکست خورد و مردم با دشمن همراهی نکردند.

سردار نقدی گفت: شکست دشمن در تحمیل اراده خود در مذاکرات لغو تحریم‌ها و قرار گرفتن ما در آستانه پیروزی‌های بزرگ در سازمان شانگ‌های و راهپیمایی ده‌ها میلیونی اربعین و پیروزی سیاسی در سازمان ملل دشمن را واداشت تجربه شکست‌های سنگین توطئه‌های گذشته را نادیده بگیرد و فتنه دهه اول ۴۰۰ را با دستپاچگی و زود هنگام با اتکا به قشری که جذابیت و احتمال موفقیت هیچکدام از پوشش‌های گذشته را نداشتند و با به کار گیری کسانی که هیچ شانسی برای جلب افکار عمومی و ایجاد پشتوانه مردمی نداشتند وارد عمل شود.

وی افزود: سرخوردگان اجتماعی، کسانی که در تحصیل یا کسب و کار یا حفظ کانون خانواده شکست خورده بودند بچه‌های خانواده‌های فروپاشیده اوباش خیابانی و آلوده شدگان به اعتیاد حشیش و ماده مخدر گل را از طریق فضای مجازی شناسایی کرد و در همان فضا آن‌ها را سازمان داد و بد اخلاق‌ترین و بدسابقه‌ترین افراد مشهور هنری و ورزشی را که سابقه بداخلاقی‌ها و کتک کاری‌های مفصل در میدان ورزش داشتند یا ناهنجاری‌های شدید در زندگی فردی هنری با ازدواج‌های مکرر شکست خورده، طلاق و شکایت‌های قضایی داشتند استفاده کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ادامه داد: این‌طور افراد هم شدند پوشش عملیات خرابکارانه دشمن و، چون هیچ فکر و ایده‌ای برای تحزب و تشکل نداشتند هم القائات روانی این افراد و هم آموزش‌های خرابکارانه آن‌ها و هم سازماندهی و یکپارچه سازی چنین افرادی به صورت واقعی امکانپذیر نبود همه را در فضای مجازی با شبکه‌های خارجی تحت مدیریت آمریکا و رژیم صهیونیستی به خط کردند.

سردار نقدی تصریح کرد: از ترکیب وضعیت نکبت بار زندگی شخصی سیاه چنین افرادی با القائات روانی نامید کننده و یاس آور رسانه‌ای آدم‌هایی ساختند در اوج شقاوت، افرادی که آماده هر عمل خشن و جنایت کارانه و دور از انسانیت و اخلاق را داشته باشند.

وی با بیان اینکه بزرگترین ظلمی که به کشور شد رها کردن جوانان بی پناه در شبکه‌های مجازی بیگانه است افزود: الان دو جمهوری اسلامی داریم یکی ایران واقعی توانمندترین در سیاست، از پیشروترین‌ها در عرصه علم و فناوری، بالاترین در قدرت دفاعی، نافذترین فکر و فرهنگ درحال توسعه در جهان که در حال یافتن راه‌های غلبه بر مشکلات اقتصادی و باز کردن مسیر پیشرفت در این عرصه است، و یک ایران دوم که ایران ساخته و پرداخته فضای مجازی تحت حاکمیت غرب است که کشوری ورشکسته، نابود شده، رو با افول در همه چیز و پر از تیرگی و ناامیدی و بن بست است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار