رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

ره‌آورد اندیشه امام خمینی (ره)، سازندگی جامعه انسانی است

«قاضی‌زاده هاشمی» گفت: در غرب چنین القا شده که خدایی وجود ندارد و اگر هم وجود دارد امری شخصی و مربوط به خلوت مردم است و کسی اجازه ندارد خدا را به متن جامعه بیاورد، اما امام خمینی (ره) در مقابل این تفکر و جریان ایستاد و دینی را به مردم عرضه کرد تا جامعه انسانی را بسازد.
کد خبر: ۵۴۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶ - 06October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در آیین عطرافشانی مزار شهدا که به مناسبت هفته فراجا در بهشت رضا (ع) مشهد برگزار شد، اظهار داشت: سازمان انتظامی هر هفته در راه تأمین امنیت ایران اسلامی شهیدی تقدیم می‌کند و مسیر شهادت در این نیرو همچنان باز است و هنوز شاهد شهادت محافظان جان، مال و ناموس مردم هستیم.

وی گفت: مشکلات و کشمکش‌های امروز جامعه جهانی، برگرفته از تقابل دو گروه است، گروه نخست افتخارشان بندگی خدا و طرف دیگر افتخارشان بردگی هوا و هوس است که آزادی را در هوس می‌بینند، گروه نخست معتقد است جامعه باید از منیت آزاد و بنده خدا شود، طرف مقابل مدعی است جامعه باید از خدا و بندگی خدا آزاد شود و بنده خود شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: در غرب چنین القا شده که خدایی وجود ندارد و اگر هم وجود دارد امری شخصی و مربوط به خلوت مردم است و کسی اجازه ندارد خدا را به متن جامعه بیاورد، اما امام خمینی (ره) در مقابل این تفکر و جریان ایستاد و دینی را به مردم عرضه کرد تا جامعه انسانی را بسازد.

قاضی‌زاده تصریح کرد: حکومت به معنای اجتماعی‌سازی مردم، یک ارزش است، لبیک ملت ایران به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فقط یک «نه» بزرگ به استکبار و استبداد نبود بلکه یک «بله» به روش زندگی جدید اسلامی بود.

وی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تمام کشمکش ایران با نظام سلطه بر سر این تقابل گفتمانی و سبک جدید زندگی است و انرژی هسته‌ای، قدرت ایران در منطقه، برخی موضوعات اقتصادی، موضوع زن، حقوق بشر همه بهانه است.

معاون رئیس جمهور همچنین بیان داشت: فعالیت در نیروهای نظامی و انتظامی کار بسیار بزرگ و سختی است، دشمن با دروغ‌سازی‌های پیاپی سعی دارد موضوع و جریان اصلی را تغییر دهد، به‌عنوان نمونه اغتشاشات در سیستان و بلوچستان را نگاه کنید، در کل کشورهای جهان، امنیت خط قرمز برای همه است و توهین و تعدی به پلیس در همه جا جرم است.

این مسئول با استقبال از بیان مسالمت‌آمیز اعتراض در جامعه، افزود: اینکه عده‌ای بخواهند به پاسگاه پلیس، که دارای اسلحه است حمله کنند، برای هیچ کشوری قابل پذیرش نیست، اگر اعتراضی از مسیر خود خارج شده و موجب صدمه به جان و مال مردم شود قطعا باید به صورت روشن و قاطع با آن برخورد شود.

وی تصریح کرد: کارکنان فراجا در این اغتشاشات خیلی انعطاف به خرج داد، گاهی نیروهای یگان امداد بدون سلاح وارد میدان می‌شوند تا از جان، مال و ناموس مردم محافظت کنند و این نیرو بیش از دیگران آسیب می‌بیند.

معاون رئیس جمهور بیان داشت: در هر سازمانی ممکن است اشتباهاتی رخ دهد، اما این بهانه برای برخورد با کلیت کار نیست، اگر امنیت تضعیف شود برای همه آحاد جامعه مشکلات متعدد ایجاد می‌شود.

قاضی‌زاده با بیان اینکه قوه قضاییه باید واکنش قاطع در برابر اغتشاشات نشان دهد، خاطرنشان کرد: کارکنان انتظامی جان خود را کف دست گرفته و برای حراست از مردم و این مرز و بوم فدا می‌کند، همه دولت، مجلس، عناصر جمهوری اسلامی قدردان تلاش و زحمات نیروی انتظامی هستند و عموم مردم سپاسگزار فعالیت آن‌ها هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار