فرمانده سپاه کربلا:

سازمان انتظامی بازوی قدرتمند نظام در راه حفاظت از انقلاب است

سردار «مسلمی» گفت: سازمان انتظامی به عنوان بازوان قدرتمند نظام به درستی و شایستگی در راه حفاظت از انقلاب تلاش می‌کند.
کد خبر: ۵۴۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰ - 06October 2022

نیروی انتظامی بازوی قدرتمند نظام در راه حفاظت از انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا عصر امروز در حاشیه عیادت از ستوان دوم «کاظم غلامی» سازمان انتظامی مجروح شده در حوادث و اغتشاشات در نوشهر با اظهار اینکه یکی از اقشاری که وظایف خود را به درستی مقابل استکبار انجام داده است، فراجا بود و استکبار نیز با همه ابزار تلاش می‌کند آن‌ها را تضعیف کند و به عقب براند تا بتواند به سرپل‌های خود دست یابد.

وی با اظهار اینکه به عنوان همکاران فراجا وظیفه داریم با همه ابزار‌ها در خدمت این قشر باشیم، افزود: سازمان انتظامی به عنوان بازوان قدرتمند نظام به درستی و شایستگی در راه حفاظت از انقلاب تلاش می‌کند.

سردار مسلمی با تقدیر از جانفشانی مأمور شجاع و ایثارگر دریابانی نوشهر گفت: امروز بیشتر از گذشته جامعه باید در حوزه ایجابی تلاش و وظیفه خود را انجام دهند و فاصله موجود در جامعه به واسطه غفلت برخی از دستگاه‌های مسئول است که سبب فشار به سازمان انتظامی شده است.

فرمانده سپاه کربلا یادآور شد: سازمان انتظامی با شجاعت در همه عرصه‌ها به عنوان حافظان نظام جانفشانی می‌کند و شهدای زیادی از سازمان انتظامی و سپاه جان خود را فدا کردند تا آرامش و امنیت به جامعه برگردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها