دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل:

مردم و محافظان امنیت با اغتشاشگران مقابله می‌کنند

حجت‌الاسلام «ملاکریمی» گفت: مردم و محافظان امنیت با اغتشاشگران و صحنه‌گردانان دشمنان مقابله می‌کنند.
کد خبر: ۵۴۹۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹ - 06October 2022

مردم و محافظان امنیت با اغتشاشگران مقابله می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «اسماعیل ملاکریمی» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل امروز در آئین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آرامگاه معتمدی بابل اظهار داشت: از مجموعه نیرو‌های مسلح، سازمان انتظامی، سپاه و بسیج که در برقراری امنیت کشور ما خالصانه زحمت می‌کشند تقدیر می‌کنم.

وی افزود: شورای تامین شهرستان بابل به خاطر اتفاقات اخیر در این ایام ساعت و وقت نمی‌شناخت و مثل زمان جنگ در کنار هم همبستگی داشتند.

حجت الاسلام ملاکریمی ادامه داد: افرادی که در این اغتشاشات دستگیر شدند اکثریت بخاطر عدم آگاهی آمدند کف خیابان و بخش محدودی با برنامه ریزی و هدف از پیش تعیین شده آمدند.

این مسئول اضافه کرد: همه ما متاثر از فوت این خانم جوان «مهسا امینی» شدیم، ولی هنوز چیزی ثابت نشده یه عده افراد سودجو ریختند در خیابان‌ها اموال عمومی را آتش زدند، قرآن را آتش زدند، چادر از سر خانم‌ها برداشتند و به ناحق به نیرو‌های نظامی و بسیج ما حمله ور شدند.

وی به صحنه‌های غم انگیز کتک خوردن پلیس در اغتشاشات اشاره کرد و گفت: باطل رفتنی است و  خون شهدا و انقلاب ماندگار است.

حجت الاسلام ملاکریمی با بیان اینکه فرامین رهبر معظم انقلاب سرلوحه کار و زندگی ماست، به همدلی بین هر قوای مسلح اشار کرد و گفت: آنچه ارزش‌های این نظام را خدشه دار می‌کند جلوی آن می‌ایستیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل خاطرنشان کرد: اگر این اغتشاشگران و صحنه گردانان دشمنان این کشور، امنیت مردم را بگیرند این مردم و محافظان امنیت با آن‌ها مقابله می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار