رئیس ستاد ۱۳ آبان:

دشمنی آمریکا مربوط به گرفتن لانه جاسوسی نیست و به قبل از انقلاب بازمی‌گردد

جلال‌زاده با بیان اینکه آمریکا دشمن درجه اول ایران و انقلاب است، گفت: دشمنی آمریکا با ایران مربوط به گرفتن لانه جاسوسی نیست و به قبل از انقلاب اسلامی باز می‌گردد.
کد خبر: ۵۴۹۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸ - 08October 2022

دشمنی آمریکا مربوط به گرفتن لانه جاسوسی نیست و به قبل از انقلاب بازمی‌گرددبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «وحید جلال زاده» رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد ۱۳ آبان بعد از ظهر امروز شنبه ۱۶ مهر در دومین جلسه هماهنگی ستاد یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: همانطور که در بیانات رهبری به صورت واضح بیان شد، دشمن درجه اول انقلاب و مردم نظام سلطه و آمریکاست.

وی افزود: حوادث اخیر موید میدانی این دشمنی است که رهبر انقلاب در سخنرانی اخیر خود به درستی اشاره کردند آمریکا پشت این ماجراست، آمریکا از قبل انقلاب دشمنی‌اش را با ایران داشت و بعد‌ها دشمنی با جمهوری اسلامی را شروع کردند.

رئیس ستاد ۱۳ آبان اظهار کرد: آمریکایی‌ها زمانی می‌خواستند با کودتا و جنگ نظام را از بین ببرند، گاهی نیز توسط تحریم می‌خواستند نظام را تضعیف کنند. دشمنی آمریکا مربوط به گرفتن لانه جاسوسی نیست و به قبل از انقلاب باز می‌گردد.

جلال‌زاده با بیان اینکه ما نه ستم می‌کنیم و نه آن را می‌پذیریم، گفت: یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی مبارزه با ظلم است که افتخار ما محسوب می‌شود و در جای‌جای دنیا به هر مظلومی که توانسته‌ایم کمک کرده‌ایم، در همین راستا به عراقی‌ها و افغانستانی‌ها کمک کرده ایم.

وی با تأکید بر اینکه در دشمنی آمریکا با ما نباید شک کرد، اظهار کرد: گاهی اوقات حوادث فرعی ما را از مسائل اصلی باز می‌دارد. دستگاه‌های مربوطه وقتی سخن می‌گویند، مواردی را از پشتیبانی آمریکا از تروریست‌ها مطرح می‌کنند؛ آمریکا دشمن درجه اول ایران و انقلاب است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: امسال باید تمام تلاشمان را صرف کنیم تا ۱۳ آبان امسال نسبت به ۱۳ آبان‌های سال‌های اخیر ماندنی‌ترین باشد، به همین دلیل نباید اداری و سازمانی به این موضوع نگاه شود.

رئیس ستاد ۱۳ آبان ادامه داد: در همین راستا دستگاه‌ها وظایفی دارند که ازجمله آن‌ها می‌توان به تبیین اقدام صورت گرفته در این روز، تبیین مبانی و ویژگی‌های تمدنی، فرهنگی استکبارستیزی در اندیشه سیاسی امامین انقلاب، تعمیق فرهنگ استکبار ستیزی و نقد نظام سلطه اشاره کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار