شهردار مشهد مطرح کرد؛

ارتقا سطح همکاری‌های شهرداری مشهد و فرماندهی انتظامی خراسان رضوی

«ارجائی» گفت: ارتقاء سطح همکاری به سطح همدلی برای مدیریت یکپارچه و خدمت به مردم بین فرماندهی انتظامی استان و شهرداری در مشهد مقدس خواست مدیریت شهری است.
کد خبر: ۵۴۹۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶ - 10October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت هفته فراجا «سید عبدالله ارجائی» شهردار مشهد با سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

ارجائی در این دیدار ضمن تبریک هفته فراجا و عرض خداقوت از زحمات شبانه روزی کارکنان انتظامی در تأمين نظم و امنیت قدردانی کرد.

وی با اشاره به این که هیچ خدمتی در این دو دستگاه وجود ندارد مگر این که مخاطب آن مستقیم و یا غیرمستقیم مردم باشند، اظهار داشت: مخاطب اصلی در فرایندهای مختلف اجرایی در تمامی پلیس‌های تخصصی مردم هستند.

شهردار مشهد بیان داشت: فرماندهی انتظامی و شهرداری وظایف خطیر و مهمی بر عهده دارند و فلسفه ذاتی هر دو دستگاه خدمت به مردم است.

این مسئول گفت: امروز مفتخر هستیم در سطح مدیریت و کارکنان، شعار دو دستگاه خدمت بی‌منت به مردم است و هر دو دارای مأموریت‌های وسیع، گسترده، حساس و ویژه هستند و نکته کلیدی در این دو دستگاه همکاری، هماهنگی و همدلی است که وجود دارد.

وی در پایان با تشکر از زحمات شبانه روزی پلیس در تامین امنیت مطلوب، خاطرنشان کرد: پیشنهاد و درخواست شهرداری، ارتقاء سطح همکاری به سطح همدلی برای مدیریت یکپارچه و خدمت به مردم بین دو دستگاه در شهر بزرگ مشهد مقدس است.

در ادامه این دیدار سردار تقوی با بیان این که ارائه خدمات و مدیریت مطلوب به شهروندان هدف مشترک پليس و شهرداری است، بیان داشت: پلیس و شهرداری در مدیریت نظم عمومی و نشاط جامعه مکمل یکدیگر هستند.

این مقام ارشد انتظامی تصريح كرد: پليس امروز يك پليس علمی، موفق، ولایت‌مدار و توانمند است كه در تعالی اين رويكرد، همواره آماده نقدپذيری و بهره‌گيری از ديدگاه ديگر افراد جامعه در ارتقاء كيفی مأموریت‌های خود است.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات شهرداری با تأکید بر این که ایجاد بسترهای فرهنگی لازم در لایه‌های مختلف جامعه در کاهش آسیب‌های اجتماعی، نقش بسزایی دارد، همکاری و تعامل بیشتر پلیس و شهرداری و انجام فعالیت‌های فرهنگی در زمینه کاهش جرم را ضروری دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار