عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

ملت ایران تحت هر شرایطی حامی نظام جمهوری اسلامی است/ سند ۲۰۳۰ تفکر مهدوی جامعه ایران را هدف قرار داده بود

بابایی‌کارنامی با بیان اینکه جامعه هدف سند ۲۰۳۰ جوامعی همچون جامعه ایران بود که تفکر مهدویت را دنبال می‌کند، گفت: روش‌های کار فرهنگی ما کاملا سنتی است و نمی‌توانیم خودمان را با فضای فکری جوانان تطبیق بدهیم.
کد خبر: ۵۴۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۰ - 12October 2022

ملت ایران تحت هر شرایطی حامی نظام جمهوری اسلامی است/ سند ۲۰۳۰ تفکر مهدوی جامعه ایران را هدف قرار داده بود«علی بابایی کارنامی» عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم توجه ویژه به جهاد تبیین برای مقابله با لجن‌پراکنی‌های رسانه‌های معاند، اظهار داشت: اگر دستگاه‌های اجرایی، نهادهای فرهنگی و رسانه‌ها فقط ۱۰ درصد به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کنند وضعیت ما در همه زمینه‌ها صد برابر بهتر از شرایط کنونی می‌شود.

بابایی‌کارنامی گفت: امام خامنه‌ای موضوع کرسی‌های آزاداندیشی را بالغ بر ۱۵ سال قبل مطرح کرده بودند، همچنین نظام تعلیم و تربیت نوین در مدارس و استفاده مثبت از فضای مجازی از کلان موضوعاتی است که ایشان چندین سال است گفته‌اند، اما همیشه از اجرایی کردن این فرامین شانه خالی کردیم و تصورمان این بود که فرصت‌ها همیشه برایمان وجود دارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: در طرف مقابل دشمن با تمام قوا از همه ظرفیت‌های موجود که به دلیل کم‌کاری ما ایجاد شده است نهایت استفاده را می‌برد و کار ویژه بر روی جوانان دهه هفتادی و هشتادی انجام داده است، به ویژه در ایام کرونا که دو سال و نیم جوانان در منازل بودند و ما آنها را به حال خود رها کردیم.

وی بیان داشت: اتفاقاً زمانی که دانش‌آموزان و دانشجویان در منازل بودند بهترین فرصت وجود داشت تا اوقات فراغتشان را با بهترین ابتکارات روز پر کنیم، ولی چه کنیم که نهادهایی همچون وزارتخانه‌های فرهنگ، آموزش و پروش و علوم و دانشگاه آزاد هیچ برنامه‌ای برای جوانانمان نداشتند.

بابایی کارنامی با بیان اینکه ملت ایران تحت هر شرایطی حامی نظام جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: اما با همه این احوال ما هم تکالیفی نسبت به مردم داریم که باید با تمام وجود به آنها جامه عمل بپوشانیم، اگر مسئولی در جمهوری اسلامی خدایی ناکرده خطایی مرتکب می‌شود باید شهامت عذرخواهی و استعفا را داشته باشد و نیازی نیست که حتماً نظام هزینه‌های سنگین بپردازد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: کاملاً مشخص بود که برخی کشور‌ها در دنیا از قبل، سند ۲۰۳۰ را برای ما فقط طراحی کرده‌اند، سند ۲۰۳۰ را که برای کشور‌های اروپایی طراحی نکرده‌اند! زیرا اروپا خودش مصداق تحقق یافته سند ۲۰۳۰ است، دشمن فقط به دنبال این بود که تفکر شیعه را در سند ۲۰۳۰ به حاشیه براند.

وی با بیان اینکه جامعه هدف سند ۲۰۳۰ جوامعی همچون جامعه ایران بود که تفکر مهدویت را دنبال می‌کند، تصریح کرد: روش‌های کار فرهنگی ما کاملا سنتی است و نمی‌توانیم خودمان را با فضای فکری جوانان تطبیق بدهیم، معتقدم اگر ما مسئولان به همه وظایف خود عمل کنیم ملت ایران تماماً پشتیبان نظام جمهوری اسلامی است چه بسا که اکنون هم حامی جمهوری اسلامی هستند.

بابایی‌کارنامی با بیان اینکه آشوب اخیر به هیچ وجه به منزله شکاف عمیق بین مردم و حاکمیت نیست، گفت: اما بالاخره انتقاداتی وجود دارد که صف منتقدین باید از براندازان و آشوب‌طلبان جدا شود، ما باید همه اقشار جامعه را بررسی کرده و در مشکلاتشان کنارشان باشیم تا به جای اینکه سرویس‌های جاسوسی کشورهای متخاصم از اعتراضاتشان سوء استفاده کنند، مسئولان مشکلاتشان را رفع کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی در پایان خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی تعبیر بسیار زیبایی داشتند، ایشان در یکی از سخنرانی‌های خود فرمودند که همه دختران و پسرانی که شاید حجاب نامناسبی داشته باشند فرزندان من هستند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار