مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

پیشکسوتان گنجینه‌های عظیم کشور هستند

سردار «باباخانی» گفت: پیشکسوتان گنجینه‌های عظیم و ارزشمند برای کشور هستند که شایسته است تاریخ شفاهی، نقش آنها ثبت و ضبط شود.
کد خبر: ۵۵۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲ - 12October 2022

پیشکسوتان گنجینه های عظیم و ارزشمند تجربه هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه امروز به مناسبت هفته فراجا با حضور در منزل «بیگ‌مراد مرادی سوالاوه» و «حشمت‌الله الهی‌نیا» دو پیشکسوت فراجای استان در دوران دفاع مقدس  دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌استان کرمانشاه در دیدار اظهار داشت: یکی از ارزشمندترین کارها برای ما در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره دوران دفاع مقدس، استفاده از تجربیات جبهه‌های جنگ که به‌حق دانشگاه بود و دیدار با افتخارآفرینان دفاع مقدس است.

وی گفت: رزمندگان دفاع مقدس با رشادت‌های خود، عزیزترین سرمایه‌شان را در راه اهداف متعالی انقلاب اسلامی ایثار کردند.

سردار باباخانی با بیان اینکه  وجود پیشکسوتان ذخایر ارزشمند معنوی ما هستند عنوان کرد: ایثارگران شهدای زنده و نشانه‌ای برای شناخت حق و باطل هستند که همیشه برای خدمت به انقلاب اسلامی آماده‌اند. بنابراین شایسته است که تاریخ شفاهی آنها از دفاع مقدس و انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه ثبت و ضبط شود باید برای نسل جوان نیز روایت‌گری شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌استان کرمانشاه گفت: روحیه جهادی و الگوپذیری صحیح از سیره عملی اهل بیت (ع) از اصول پایداری راه حق و خدمت به خلق بوده، که باید در نسل جوان جامعه نیز تقویت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها