معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد:

محافل قرآنی باید محلی برای بیان ویژگی‌های پیامبر اعظم باشد

معاف با بیان اینکه صفات پیامبر اعظم باعث پویایی، گویایی و ماندگاری دین ما شده است که باید به آن تمسک بجوییم، گفت: مسابقات قرآنی باید محلی برای بیان خصوصیات و ویژگی‌‌های پیامبر باشد‌.
کد خبر: ۵۵۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶ - 14October 2022

محافل قرآنی باید محلی برای بیان ویژگی‌های پیامبر اعظم باشدبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «علیرضا معاف» معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز (جمعه) در آئین اختتامیه چهارمین دوره سراسری و دومین دوره بین‌المللی مسابقات قرآن کریم مشکات با اشاره دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با شرکت کنندگان در سی‌ و ششمین کنفرانس بین‌اللملی وحدت اسلامی اظهار داشت: ایشان فرمودند عیدانه پیامبر یک راهبرد مهم برای الگو قرار دادن است.

معاف گفت: حضرت امام خامنه‌ای در این دیدار فرموند پیامبر اعظم برای دنیای اسلام و نخبگان یک اسوه نیکو است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی با اشاره به ویژگی‌ها و خصوصیات پیامبر اعظم افزود: متواضع بودن، خوش‌اخلاقی، مهربانی از جمله ویژگی‌ها پیامبر اعظم است که باید مورد تاسی قرار گیرد.

وی با اشاره به آیه‌ی از قرآن کریم خاظرنشان کرد: خداوند در قرآن خطاب به مردم آورده پیغمبری از شما آمده برای هدایت و کمک شما که رئوف و رحیم است.

معاف اضافه کرد: این صفات باعث پویایی، گویایی و ماندگاری دین ما شده است که باید به آن تمسک بجوییم.

معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های پیامبر اعتدال ایشان بود، خاطرنشان کرد: امروز ما نیازمند جوانمردی، اخوت و دستگیری از یکدیگر هستیم.

وی افزود: مسابقات قرآنی باید محلی برای بیان خصوصیات و ویژگی‌‌های پیامبر باشد‌.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها