72 نگاه عاشورایی در نمایشگاه گروهی عکس «عین عاشورا»

نمایشگاه گروهی از آثار عکاسان با عنوان «عین عاشورا» در نگارخانه‌های لاله و مریم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ - 13October 2015

72 نگاه عاشورایی در نمایشگاه گروهی عکس «عین عاشورا»

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، این نمایشگاهها که با همت عکاسان رسانه پایگاه عکس چیلیک برگزار شده است، دربرگیرنده 72 قطعه عکس از لحظههای ناب و روضههای تصویری است که با مشارکت بیش از 60 عکاس از مضامین حماسی، عرفانی و عاطفی سوگواران حضرت امام حسین(ع) و یاران شان در مناسبهایی چون تاسوعا و عاشورا و اربعین حسینی ثبت و ارائه شدهاند.

«مهدی سروری» دبیر نمایشگاه گروهی عکس «عین عاشورا» هدف از برگزاری این مجموعه را بیان ارادتی بیش از کلام و با استفاده از ابزارهای هنری عکاسان به ساحت حضرت برشمرد و افزود: نمایشگاهی در نگارخانه لاله و نمایشگاهی از عکاسان استانهای کشور در نگارخانه مریم برگزار خواهد شد تا در مجموع 72 نگاه را تقدیم آستان حسینی کند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه روایت نگاه عکاسانی است که تلاش کردهاند در وسعت زیباییهای نشأت گرفته از کربلای زینب(س) چیزی جز زیبایی نبینند.

لازم به تاکید است در این نمایشگاه آخرین اثر عاشورایی عکاس فقید کورش سیدابوطالب امام نیز که از سوی همسر این عکاس در اختیار پایگاه عکس چیلیک قرار داده شده است به نمایش گذاشته خواهد شد.

نمایشگاه گروهی عکس «عین عاشورا» در بخش نگارخانه لاله ساعت 17 روز چهارشنبه 22 مهر ماه گشایش یافته و تا ساعت 19 پذیرای حضور دیدارکنندگان خواهد بود.

بخش دوم نمایشگاه گروهی عکس «عین عاشورا» در نگارخانه مریم، منتخبی از آثار برتر عکاسان استانهای کشور است که در این نگارخانه ساعت 17 روز شنبه 25 مهر ماه (مصادف با سومین روز ماه محرم) گشایش مییابد.

مجموعه عکسهای نمایشگاه «عین عاشورا» تا پایان روز چهارشنبه 20 آبان ماه همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت 9 تا 13 و 15 تا 19 پذیرای حضور علاقهمندان خواهد بود.

نگارخانه لاله در ضلع شمالی بوستان لاله در خیابان فاطمی و نگارخانه مریم در خیابان کریمخان زند، خیابان استاد نجات الهی شمالی، بوستان مریم واقع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها