رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

امام خامنه‌ای ستون خیمه انقلاب اسلامی است

سردار «زهرایی» مکتب حسینی را سایه‌بان انقلاب اسلامی، رهبری و ولایت را به عنوان عمود و ستون این خیمه ذکر کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با صلابت و اقتدار در میدان حاضر شده و تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.
کد خبر: ۵۵۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵ - 15October 2022

آیت‌الله خامنه‌ای عمود و ستون خیمه انقلاب اسلامی است/ گروه‌های مردمی خودجوش موتور محرک هر ملتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور امروز (شنبه) در جشنواره مردمی زرشک در قهستان شهرستان درمیان، اظهار داشت: خیمه انقلاب اسلامی بر قاعده‌ای به نام رهبری و مردم بنا شد و اگر درون و سایبان آن را در نظر بگیریم، مکتب عاشورایی و نهضت علوی است.

سردار زهرایی در ادامه با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان و ایجاد اغتشاشات، بیان کرد: ملتی که به عاشورا وصل است و عاشورایی که در همه زمان‌هاست و مختص سال 61 هجری نیست شکست‌ناپذر است و این خیال خام دشمن مبنی بر براندازی این انقلاب و نظام یک خیال واهی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور مکتب حسینی را سایه‌بان انقلاب اسلامی، رهبری و ولایت را به عنوان عمود و ستون این خیمه ذکر کرد و افزود: اگر رهبری واحد نداشته باشید، یعنی فرماندهی واحد و وحدت کلمه ندارید و خیمه‌گاه در دست ستون‌های بسیاری است در حالی که یک نفر آن هم ولی باید تصمیم بگیرد که متأسفانه ما قدر این نعمت (رهبر معظم انقلاب اسلامی) را نمی‌دانیم.

سردار زهرایی مردم را قاعده این خیمه دانست و بیان کرد: حضرت علی (ع) در محراب ضربه می‌خورد به دلیل نبودن قاعده خیمه که همان بصیرت در مردم است و به دلیل عدم همراهی مردم، حضرت علی (ع) در کوفه تنها می‌ماند.

وی با بیان اینکه بخش عظیمی از وظیفه برپایی این خیمه عظیم انقلاب اسلامی و اسلام و زنده نگه‌داشتن نهضت عاشورایی تا مهدویت را مردم بر عهده دارند، اضافه کرد: باید تکلیف خود را مشخص کنیم و باید بدانیم در این مسیر و نقشه کجا هستیم و وظیفه ما چیست و آیا به وظیفه خود عمل می‌کنیم یا خیر.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با تأکید بر اینکه دشمن در جنگ شناختی و ترکیبی و تهاجمات و آشوب‌ها میدان را به درستی تشخیص داده است، توضیح داد: دشمن هم خیمه‌گاه که همان اسلام است را به بهانه‌های مختلف مانند نماز، حجاب، امر به معروف و غیره می‌زند و هم به دنبال زدن عمود خیمه است.

سردار زهرایی ادامه داد: طی یک ماه گذشته شایعات زیادی برای سلامتی رهبر معظم انقلاب اسلامی درست کردند؛ ولی رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنان با صلابت و اقتدار و بدون عصا در میدان حاضر شده و تمام نقشه‌های آنان را نقش بر آب کردند.

وی گروه‌های مردمی خودجوش را موتور محرک هر ملت دانست و گفت: دشمن به دنبال زدن این گروه‌ها که شامل بسیج و غیره است و تلاش می‌کند بین هر چیزی که ارتباط بین قاعده و قائمه را برقرار می‌کند، فاصله بیاندازد؛ لذا در این شرایط باید آگاه و بصیر باشیم و نقشه‌های دشمن را درست تشخیص دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار