پیام تبریک فرمانده «نهاجا» به مناسبت سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

فرمانده نیروی هوایی ارتش طی پیامی سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را به حجت‌الاسلام محمدحسنی تبریک گفت.
کد خبر: ۵۵۰۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷ - 16October 2022

پیام تبریک فرمانده «نهاجا» به مناسبت سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در پیامی سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را به حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس این سازمان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند حضرت حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی
ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

سلام علیکم

صدور فرمان تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در اولین ماه‌های پیروزی انقلاب، اقدام قاطع و عملی امام (ره) در تکمیل فرمان ضرورت ماندگاری ارتش برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که به برکت این دوراندیشی امروز ارتشی ولایتمدار و معنویت محور بر اساس تعالیم والای دینی و سیره ائمه اطهار (علیهم السلام) در خط مقدم دفاع از ملت بزرگ ایران قرار دارد. ارتشی که علاوه بر ارتقای توان رزم برای حضور به‌موقع و اثرگذار در جنگ‌های ترکیبی و پیچیده امروزه، در خدمت‌رسانی به مردم شریف کشورمان نیز مایه دلگرمی و نقطه اتکاست.

سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در طول عمر با برکت خود به ویژه در سال‌های اخیر، با تلاش گسترده برای ارتقای بصیرت دیدنی و سیاسی کارکنان شریف آجا و تحکیم مبانی صیانت فکری، معنوی و سیاسی با معنویت‌افزایی از جمله اهتمام به فراگیری معارف دینی و قرآنی، باعث شده، ارتش جمهوری اسلامی ایران به موازات ارتقای توان رزم به سلاح شکست‌ناپذیر ایمان نیز مسلح گردد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ نیروی هوایی الهی سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را گرامی داشته و ضمن قدرشناسی از خدمات ارزنده و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر شما در عرصه جنگ نرم که امروزه تمرکز دشمن بر این جبهه خطیر و حساس قرار گرفته است از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون جنابعالی و همکارانتان را در ادامه ایفای پیمان با ولی امرمان و شهیدان گلگون‌کفن در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش
سرتیپ خلبان حمید واحدی

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار