بامداد امروز؛

نظامیان صهیونیست به نابلس یورش بردند

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز حمله گسترده‌ای را به شهر نابلس در کرانه باختری انجام دادند.
کد خبر: ۵۵۰۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹ - 17October 2022

نظامیان صهیونیست بامداد امروز به نابلس یورش بردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از رسانه‌های فلسطینی، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز (دوشنبه) حمله گسترده‌ای را به شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری انجام دادند.

نظامیان صهیونیست پس از یورش به نابلس، خانه‌ای را در این شهر محاصره کرده و جوانی فلسطینی به نام حمزه عزیزه از ساکنان سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ را به اسارت گرفتند.

در پی حمله صهیونیست‌ها به نابلس، مبارزان مقاومت فلسطین با آنان وارد درگیری مسلحانه شدند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرده که در حمله بامداد امروز نظامیان صهیونیست به نابلس پنج فلسطینی زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که جوان بازداشت شده یکی از اعضای ارشد گروه مقاومت عرین الاسود در نابلس است، اما این گروه طی بیانیه‌ای این را تکذیب و اعلام کرد که عضوی به این اسم ندارد.

در تحولی دیگر، وبگاه قدس الاخباریه از انجام یک عملیات تیراندازی از سوی مبارزان مقاومت در نزدیکی جنین و درگیری میان فلسطینی‌ها و نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی خبر داد.

منابع فلسطینی همچنین از یورش نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی و پرواز یک فروند پهپاد بر فراز این مکان مقدس اسلامی از سوی صهیونیست‌ها خبر دادند.

جلسه امنیتی رژیم صهیونیستی درباره اقدام نظامی علیه عرین الاسود

رژیم صهیونیستی روز گذشته جلسه‌ای امنیتی را در مقر وزارت جنگ این رژیم در تل آویو با حضور یائیر لاپید نخست وزیر، بنی گانتز وزیر جنگ و شماری دیگر از مقامات نظامی این رژیم برگزار کرد.

شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که در این جلسه موضوع عملیات نظامی علیه گروه مقاومت موسوم به عرین الاسود در شهر نابلس بررسی شد.

این شبکه افزود که رژیم صهیونیستی تصمیم دارد عملیات نظامی گسترده‌ای را علیه گروه مذکور که اخیراً در عملیات‌های ضداسرائیلی زیادی در اراضی اشغالی دست داشته، آغاز کند.

به گفته این شبکه، در جلسه مذکور صرفاً به اوضاع امنیتی شمال کرانه باختری به ویژه نابلس و گروه عرین الاسود پرداخته شده و حاضران در این جلسه در مورد جزئیات آن هیچ توضیحی نداده‌اند.

شبکه کان عنوان کرد که تا این لحظه هیچ خبری در مورد نتایج این جلسه و تصمیماتی که اتخاذ شده، منتشر نشده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها