اشغالگران با ادوات ویرانگر به نابلس یورش بردند

منابع فلسطینی از شب ناآرام در نابلس گزارش می‌دهند. گروه مقاومت «عرین الأسود» در بیانیه‌ای مسئولیت عملیات تیراندازی به سمت نظامیان صهیونیست در غرب نابلس را بر عهده گرفت.
کد خبر: ۵۸۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸ - 24April 2023

اشغالگران با ادوات ویرانگر به نابلس یورش بردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع محلی در کرانه باختری از یورش گسترده نظامیان صهیونیستی با تجهیزات زرهی به شهر نابلس خبر می‌دهند.

وبگاه خبری «شهاب نیوز» فلسطین بامداد دوشنبه گزارش داد که نظامیان صهیونیستی به برخی از محله‌های شهر نابلس از محور جنوبی این شهر شبانه یورش برده‌اند.

به گفته شاهدان عینی، نیرو‌های ویژه رژیم غاصب با تجهیزات زرهی در برخی از محله‌های نابلس مستقر شده‌اند.

کاربران فلسطینی در کرانه باختری با انتشار ویدئو‌هایی از استقرار شبانه نظامیان غاصب با تجهیزات زرهی در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان دادند.

همچنین برخی گزارش‌های خبری حاکیست پهپاد‌های شناسایی صهیونیست‌ها در حال پرواز بر فراز محله قدیمی موسوم به «الیاسمینه» در شهر نابلس است.

در همین ارتباط، شبکه «فلسطین الیوم» دقایقی پیش طی خبری فوری گزارش داد که نظامیان صهیونیستی مهندس «علاء الأعرج» اسیر تازه آزاد شده را بعد از یورش به منزل شخصی وی در کوی «المعاجین» در نابلس بازداشت کرده‌اند.

منابع محلی در نابلس گزارش دادند که در جریان درگیری مبارزان فلسطینی با نظامیان اشغالگر در کوی المعاجین، نظامیان صهیونیستی از بمب‌های آتش‌زا استفاده کرده‌اند.

از سوی دیگر، به گزارش شبکه فلسطین الیوم، نظامیان اشغالگر «یزن اصلان» یکی دیگر از جوانان فلسطینی را در یورش به منزل وی در خیابان ۱۵ شهر نابلس بازداشت کردند. گزارش‌های ویدئویی حاکی از شلیک مقاومان فلسطینی به سمت خودرو‌های زرهی صهیونیست‌ها مستقر در نابلس است.

گزارش‌ها حاکیست اوضاع در شهرک «بیتا» واقع در جنوب نابلس بحرانی است و جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیستی درگیر شده‌اند و منابع محلی از عقب نشینی اشغالگران از شهرک بیتا گزارش می‌دهند.

منابع فلسطینی در خبری فوری در پی هجوم صهیونیست‌ها به نابلس گزارش دادند که گروه مبارز فلسطینی نوظهور «عرین الاسود» در نابلس در بیانیه‌ای اعلام کرد در پی یورش صهیونیست‌ها به منطقه غربی نابلس، این گروه از پیشروی صهیونیست‌ها ممانعت کرد و با بمب‌های محلی و تیراندازی با آنان مقابله کرد.

گفتنی است از هفته پیش اوضاع در شهر نابلس ناآرام است؛ هفته گذشته نیرو‌های غاصب صهیونیستی روز چهارشنبه پس از یورش به خانه‌های ۵ شهروند فلسطینی در شهرک‌های یتما و قبلان در نابلس، آنان را بازداشت کردند.

همچنین منابع فلسطینی اعلام کردند نیرو‌های ویژه رژیم صهیونیستی در جریان یورش هفته گذشته به نابلس یک جوان فلسطینی به نام «عبدالله الزمر» را از اردوگاه این شهر ربودند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار