عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

تبیین مسائل اجتماعی کشور نسل آینده را با تفکر اسلامی آشنا می‌کند

مقتدایی با بیان اینکه مقاصد دشمنان و دوستان ملت ایران باید برای مردم به خوبی تبیین شود، گفت: پیشرفت‌ها، تهدیدات، فرصت‌های از دست رفته و ... باید مورد تجزیه و تحلیل و تبیین عمومی قرار بگیرد تا نسل‌های بعد را با تفکر اسلامی آشنا کند.
کد خبر: ۵۵۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۰ - 22October 2022

تبیین مسائل اجتماعی کشور نسل آینده را با تفکر اسلامی آشنا می‌کند/ جهاد تبیین در بالاترین سطح خود برنامه‌ریزی و اجرا شود«عباس مقتدایی‌خوراسگانی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم توجه ویژه به موضوع جهاد تبیین برای ناکام گذاشتن رسانه‌های معاند در لجن‌پراکنی و شبه‌افکنی، اظهار داشت: در حال حاضر در جامعه نقدها‌، تبیین‌ها و اظهارات مختلفی در حال انجام است.

مقتدایی تصریح کرد: بخش قابل توجهی از جامعه خودشان نسبت به فهم عمیق و تشریح موضوعات اقدام می‌کنند، در این زمینه اساتید دانشگاه، معلمان، طلاب، گروه‌های مرجع و رسانه‌ها در بخش‌ها و لایحه‌های مختلف در مسیر تبیین موضوعات حرکت می‌کنند، اما واقعیت دیگری که باید به آن توجه کنیم این است که در تراز فعالیت‌های جامعه تبیین به میزان کافی رخ نداده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این وضعیت موضوع جهاد تبیین که در خود نوعی جُهد و کوشش و نوعی وظیفه و رسالت را برای جامعه تشریح می‌کند، بیان فرمودند، وقتی از این منظر به مسئله نگاه می‌کنیم لازم است که برای جامعه حسن‌ها و نقاط ضعف موجود را بیان کنیم.

وی با بیان اینکه مقاصد دشمنان و دوستان ملت ایران باید برای مردم به خوبی تبیین شود، اظهار کرد: موضوعاتی مانند مسائل اقتصادی مردم، پیشرفت‌ها، تهدیدات، فرصت‌های از دست رفته و همه مسائل اجتماعی باید مورد تجزیه و تحلیل و تبیین عمومی قرار بگیرد، این مسئله به خودی خود می‌تواند نسل‌های بعد را با تفکر اسلامی آشنا کند.

مقتدایی خاطرنشان کرد: امروز جهاد تبیین باید در بالاترین سطح از سوی مردم و مجموعه‌های دولتی برنامه‌ریزی و اجرا شود تا بتوانیم شرایط ویژه‌ای که جامعه در آن قرار دارد به خوبی بیان شود و نسل آینده به خوبی برای گرفتن امور آماده شود.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار