دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان:

مردم باید از مسئولان مطالبه‌‌ کنند

«صابریون» گفت: ستاد امر به معروف باید کارها را به گونه‌ای ریل‌گذاری کند که مردم مطالبه‌گر باشند، یعنی امر به معروف و نهی از منکر باید توسط مردم انجام شود.
کد خبر: ۵۵۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰ - 18October 2022

مردم باید از مسئولین، مطالبه‌‌ کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «میثم صابریون» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان در دیدار مردمی با تعدادی از مسئولین گروه‌های مطالبه‌گر همدان اظهار داشت: ماموریت اصلی ستاد امر به معروف همدان کار اجرایی مستقیم نیست، بلکه باید کارها را به گونه‌ای ریل‌گذاری کند که مردم مطالبه‌گر باشند، یعنی امر به معروف و نهی از منکر باید به دست مردم انجام شود. 

وی با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر تسهیل کننده، راهنما و پشتیبانی کننده در ۱۸ زمینه کاری و ماموریتی است که به عهده‌ اش گذاشته شده است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی حداقل در سه مقطع حساس در ارتباط با جهاد تبیین صحبت و تاکید داشته‌اند تا جای شهید و جلاد تغییر نکند. 

صابریون با اشاره به اینکه ادامه‌ی مسیر مطالبه‌گری نیازمند اجرای گام دوم انقلاب است، تصریح کرد:  تعریف مطالبه‌گری با برخی از تعاریف پیش پا افتاده، ساده انگارانه و مچ گیری به دور است. بلکه بر احکام دینی پایه گذاری شده است.

وی عنوان کرد: از سال ۱۳۹۶ به دلیل ضعف مسئولین، رهبری از مردم خواستند خود وارد عمل شوند و آتش به اختیار به میدان بیایند. در ارتباط با موضوع آب شرب همدان گروه‌های مطالبه‌گر با دعوت از استاندار و مسئولین آب استان به صورت مستند و مستدل پای کار آمدند و در آینده‌ی نزدیک مسئله‌ی مسکن را مطالبه خواهند کرد.

دبیر ستاد امر به معروف همدان متذکر شد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای اجرایی شدن حق متقابل مردم و مسئولین بر یکدیگر، پشتیبانی‌های لازم را خواهد کرد تا گروه‌های مطالبه‌گر به صورت تخصصی کار را انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار