فرمانده کل سپاه در دیدار با حجت‌الاسلام آل هاشم:

آرامش مردم اصلی‌ترین اولویت نیرو‌های مسلح است

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دشمنان، احساسات پاک عده‌ای از جوانان ما را به بازی گرفتند، گفت: آسایش و آرامش مردم و پیشرفت کشور اصلی‌ترین اولویت نیرو‌های مسلح است.
کد خبر: ۵۵۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱ - 19October 2022

دیدار فرمانده کل سپاه با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر دیروز (سه‌شنبه) در دیدار با حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، با اشاره به حوادث اخیر کشور و مکر و حیله استکبار و دروغ‌پراکنی بنگاه‌های سخن‌پراکنی آن‌ها اظهار داشت: دشمنان ما این روز‌ها با تمام سرمایه خود و توانمندی‌های پوشالی که داشتند به صحنه آمدند و با موج‌سازی و حادثه‌سازی، احساسات پاک عده‌ای از جوانان ما را به بازی گرفتند، اما بار دیگر با هوشیاری و آگاهی مردم نقشه‌های آن‌ها نقش برآب شد.

سردار سلامی با بیان اینکه آسایش و آرامش مردم و پیشرفت کشور عزیزمان بزرگترین و اصلی‌ترین اولویت نیرو‌های مسلح است، افزود: مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح خصوصاً نیروی انتظامی و بسیج هم با وحدت و همدلی که داشتند، آتش دشمن را خاموش کرد.

وی با بیان اینکه البته توطئه‌های دشمن پایان‌یافتنی نیست و مترصد فرصت هستند که به دین و نظام و مردم ما آسیب بزنند، تأکید کرد: با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این مسیر بالاترین درجه فرزندان پاکباخته این سرزمین، شهادت است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به تاریخ خطه آذربایجان گفت: علما و شهدای جاویدان تبریز همیشه وفادار و آگاه و فداکار بودند و در عرصه مختلف خصوصا پیروزی انقلاب اسلامی نقشی ممتاز ایفا کرده‌اند.

سرلشکر سلامی پیشگامی مردم تبریز در حفاظت از ارزش‌های اسلامی و دفاع از دین را یادآور شد و افزود: آذربایجان به دلیل دارا بودن نعمت علمای نامی و آگاه که همیشه در کنار مردمان فداکارشان بوده‌اند، باعث جلوگیری از انحراف افکار عمومی شدند که به همین علت آرامش و امنیت مردم آذربایجان خدشه‌دار نشد و در حوادث اخیر به غیر از یکی دو روز، خیابان‌ها و دانشگاه‌های تبریز در آرامش و امنیت کامل بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی هم به ظرفیت‌های عظیم کشور در حوزه‌های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از این ظرفیت‌ها داشتن نیرو‌های مسلح توانمند، ولایی و مقتدری است که حضورشان در صحنه باعث ایجاد رعب و وحشت میان دشمنان این مرز و بوم شده است.

حجت‌الاسلام آل هاشم افزود: امروز کشورمان سرشار از ظرفیت‌های بزرگی است که حربه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرده و انقلاب را روز به روز در مسیر توسعه و پیشرفت قرار می‌دهند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه دشمنان این مرز و بوم هم به قدرت کشور ما در حوزه‌های مختلف به‌ویژه صنایع موشکی پی برده‌اند، تصریح کرد: استکبار می‌داند اگر دست از پا خطا کند، به بلایی بزرگ دچار خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در استان تأکید کرد: نیرو‌های پرصلابت مسلح اعم از ارتش، سپاه، انتظامی، مرزبانی و بسیج به فضل الهی و رهبری مقام عظمای ولایت در اوج اقتدار و آمادگی قرار دارند و قادر هستند که هرگونه تهدید دشمنان را به بهترین و قاطعانه‌ترین شکل ممکن پاسخ دهند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار