مدیر خوب از نگاه حاج قاسم چه کسی است؟

حاج قاسم سلیمانی در صحبت‌هایی به ویژگی‌های مدیر خوب اشاره دارد.
کد خبر: ۵۵۱۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۴:۱۱ - 20October 2022

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «الناس علی دین ملوکهم» چه حدیثی از معصوم باشد و چه مثلی که در گذر زمان به معصومین نسبت داده شده بیانگر یک حقیقت اجتماعیست. نخبگان و مسوولان در جامعه به جهت اثرگذاری مستقیم و غیر مستقیم بر مردم و زندگی اجتماعی در راس توجهات جامعه قرار می‌گیرند و از این رو تمامی رفتار و کردارشان در ذره بین نگاه مردمی است. این باور وجود دارد که جامعه‌ای به رشد و تعالی می‌رسد که مردم و حاکمان با همکاری و همراهی قدم‌های مثبتی در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی گام بردارند.

مدیر خوب از نگاه حاج قاسم چه کسی است؟

حاج قاسم سلیمانی به عنوان یکی از فرماندهان میدانی جبهه مقاومت و از فرماندهان دوران دفاع مقدس یکی از مدیران الگو و مردمی بود که عمل و شخصیت او در عرضه مدیریتی و نظامی نقشه راه خوبی برای همه مسوولان در کشور است.

او در صحبت‌هایی درباره مدیریت درست می‌گوید: مدیر یک قله برافراشته است. مدیر نقشش از یک منبر بالاتر است، جامعه به هر سمتی، چه صلاح و چه غیر صلاح حرکت کند به مدیر یک جامعه باز می‌گردد. حال شما این جامعه را شورای یک ده، یا شهر، یا استان، یا فرماندهی سپاه قرار دهید.

وی در ادامه می‌گوید: اگر این راه را ما انتخاب کرده‌ایم، مهمترین موضوعی که امروز در جامعه ما وجود دارد موضوع مدیریت در جامعه است. ممکن است ما در مدیریت معجزه نکنیم، اما می‌توانیم رضایتمندی، عدالت محوری، اخوت و برادری، همراهی، همکاری و همزیستی و مثل هم بودن را در جامعه خود ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار