فرمانده تیپ ۲۱ امام رضا (ع):

راهبرد شهید شوشتری در تأمین امنیت پایدار، وحدت شیعه و اهل سنت بود

سردار «سلیمانی» گفت: شهید شوشتری به این دلیل شهید وحدت نام گرفت که رمز پیروزی بر استکبار جهانی و ایادی آن و همچنین برقراری امنیت پایدار در شرق کشور را وحدت بین شیعه و اهل سنت می‌دانست و برای تحقق این راهبرد تا آخرین لحظه زندگی دنیایی خود از هیچ تلاشی دریغ نکرد.
کد خبر: ۵۵۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳ - 19October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از نیشابور، مراسم گرامیداشت سیزدهمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار «نورعلی شوشتری» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس و جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران، با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسین سلیمانی» فرمانده تیپ ۲۱ امام رضا (ع) و کارکنان این تیپ در نیشابور برگزار شد.

سردار سلیمانی در این مراسم اظهار داشت: سردار شهید نور علی شوشتری به این دلیل سردار وحدت نام گرفت که رمز پیروزی بر استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی را وحدت بین شیعه و اهل سنت می‌دانست و برای تحقق این راهبرد تا آخرین لحظه زندگی دنیایی خود از هیچ تلاشی دریغ نکرد.
وی ادامه داد: شهید شوشتری در سیستان و بلوچستان چنان اتحاد و همبستگی ایجاد کرد که بعد از شهادت خود جمعی از هموطنان ما در این استان فرزندان خود را نورعلی نامیدند.

فرمانده تیپ ۲۱ امام رضا (ع) گفت: در تداوم راه شهیدان و به احترام شهدایی که خون خود را در راه برقراری اتحاد بین مسلمانان و برقراری امنیت کشور نثار کردند با تبعیت محض از فرمانده معظم کل قوا راه آنان را با اقتدار ادامه می‌دهیم.

ختم قرآن کریم به یاد سرداران شهید شوشتری و محمدزاده و همچنین شهدای همایش وحدت اقوام و مذاهب سیستان‌و‌بلوچستان توسط رزمندگان تیپ زرهی ۲۱ امام رضا (ع) و پخش کلیپ شهدای وحدت از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها