مدیرعامل جمعیت امام رضایی‌ها:

دشمن درصدد تغییر زیست بوم و تفکر جوانان است/ دهه هشتادی‌ها انقلاب را به اوج می‌رسانند

یکتا گفت: دشمنان بعد از سال ۸۸ با تقویت زیرساخت‌های فناوری‌های اطلاعاتی سعی کردند زیست بوم زندگی و طرز تفکر جوانان را تغییر بدهند، من در سفر‌های استانی که دارم با بسیاری از دهه هشتادی‌ها صحبت کردم، همه این جوانان از یک آبشخوری فکری خط می‌گرفتند.
کد خبر: ۵۵۱۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳ - 20October 2022

دشمن درصدد تغییر زیست بوم و تفکر جوانان است/ دهه هشتادی‌ها انقلاب را به اوج می‌رسانندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، مراسم اختتامیه «عهد خدمت» با حضور پرشور دانشجویان جهادگر در سالن بصیرت سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد.

«حسین یکتا» از جهادگران معروف و از رزمندگان دفاع مقدس مهمان ویژه این مراسم بود که به سخنرانی برای دانشجویان جهادگر پرداخت.

یکتا در ابتدای سخنرانی خود با خداقوت به دانشجویان جهادگر، اظهار داشت: در دیدار جهادی که خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی رسیدیم، خدمت ایشان عرض کردم ما در کل سال کم‌تر ده روز مراسماتی مانند اعتکاف و راهیان نور داریم که جوانان ما به فعالیت‌های جهادی توأم با معنویت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: در ادامه خدمت امام خامنه‌ای عرض کردم جوانان دهه شصتی، هفتادی، هشتادی و نودی مواجه هستیم که هر کدام ویژگی هایشان متفاوت است و نیاز داریم که برنامه ریزی مناسبی برایشان داشته باشیم.

این جهادگر ادامه داد: ما در جنگ سخت ترین افراد دنیا یعنی داعش را درهم شکستیم و اکنون با بزدل‌ترین افراد دنیا یعنی یهودی مواجه هستیم، در چنین شرایطی رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند یک  روز نماز را در بیت المقدس می‌خوانیم.

یکتا با بیان اینکه شلوغی‌ها در کف دانشگاه‌ها یک جنگ تمدنی با غرب است، تصریح کرد: ما در جنگ اقتصادی هم اکنون با دشمن دست به یقه هستیم و در زمستان امسال اروپا واقعا دیدنی می‌شود و این همان پیچ تاریخی که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند است.

وی با بیان اینکه صحنه کارزار اصلی با دشمن جنگ نرم و شبیخون فرهنگی است که امام خامنه‌ای می‌فرمایند، است، گفت: شلوغی‌هایی که اکنون در کف دانشگاه‌ها می‌بینید نسب به آنچه منافقین در اوایل انقلاب رخ می‌داد، خاله بازی است، منافقین بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم را به شهادت رساندند.

این جهادگر گفت: در اوایل انقلاب خداوند دست حمایت خود را روی سر مردم کشید و یک جوانان بدون سواد نظامی را به نخبه نظامی تبدیل کرد، تمامی نهاد‌های فرسوده و غیر بازده تبدیل به بهترین نهاد‌ها و موثر‌ترین‌های کشور شدند، مانند کمیته انقلاب اسلامی، ولی به مرور دشمن با نفوذ آرام آرام همه این نهاد را از سر راه خود برداشت تا به اهداف خود برسد.

وی با بیان اینکه نباید با کوچک‌ترین اتفاقی ترس به دلمان راه یابد، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در یک پیام یک خطی در سال ۷۶ فرمودند، هر زمان انقلاب اسلامی نیازی داشت حضرت، ولی عصر نظر می‌کند، ما اگر وظایف خود را به خوبی انجام دهیم خداوند خودش مسیر را باز می‌کند.

یکتا با بیان اینکه بعد از فتنه‌های دشمنان در سال‌های ۷۶ و ۸۸ خداوند دریای معنویت اربعین را به ملت ایران عطا فرمود، گفت: دشمنان بعد از سال ۸۸ با تقویت زیرساخت‌های فناوری‌های اطلاعاتی سعی کردند زیست بوم زندگی و طرز تفکر جوانان را تغییر بدهند، من در سفر‌های استانی که دارم با بسیاری از دهه هشتادی صحبت کرده همه این جوانان از یک آبشخوری فکری خط می‌گرفتند.

وی با بیان اینکه وظیفه ما جهاد در راه خداست، گفت:، اما فتنه اخیر بسیار پیچیده‌تر است و به راحتی نمی‌توان آن را خنثی کرد، اما رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند دهه هشتادی‌ها انقلاب اسلامی را به اوج خود می‌رسانند، مشابه این حرف را امام خمینی هم در سال‌های ۴۱ و ۴۲ فرمودند، ما از دیوار‌های بصره به دیوار‌های بیت المقدس رسیده ایم، پس نباید فریب بخوریم، باید هشیار باشیم، زیرا دشمن جنگ شناختی و رسانه‌ای پیچیده‌ای به راه انداخته است.

یکتا تصریح کرد: امروز بخاری گرم وسط زمستان دل‌ها می‌تواند موثر واقع شود، در این شرایط طبق فرموده امام باید خودمان را بسازیم تا جامعه ساخته شود. حاج قاسم دو نوع تربیت داشت، یک تربیت نون حلال و شیر پاک خورده داشت و یک تربیت ولایی در مراوده با امام خامنه‌ای داشت، تربیت نوع دوم حاج قاسم باعث شد همه گروه‌های مقاومت در منطقه خاورمیانه برای او حاضر به فداکاری بودند.

این جهادگر با بیان اینکه امروز در جهاد کبیر هستیم، تصریح کرد: بعضی از جوانان ما که امروز سبک زندگی و طرز تفکرات تغییر کرده است، در حال خفه شدن است و باید به او تنفس بدهیم، باید حالشان را با معنویت شهدا خوب کنیم، ما جوانانمان را رها کردیم و آنان امروز طغیان کرده اند، امروز نبرد عزم‌ها و اراده‌ها شروع شده است و ما در جنگ نفر به نفر باید ایمانمان را حفظ کنیم، مطمئن باشیم «این تو بمیری از آن تو بمیری‌ها نیست».

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار