آیت‌الله صدیقی در کنگره شهدای تدارکات سپاه:

فرهنگ آمریکایی در برخی مسئولان و تصمیم‌سازان کشور نفوذ کرده است

امام جمعه موقت تهران گفت: امروز آمریکا به دنبال جنگ سخت با ما نیست؛ بلکه به دنبال بمباران فرهنگی ما است و در برخی تصمیم‌سازان و مسئولان کشورمان نفوذ کرده است.
کد خبر: ۵۵۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ - 15October 2015

فرهنگ آمریکایی در برخی مسئولان و تصمیم‌سازان کشور نفوذ کرده است

به گزارش خبرنگار دفاع پرس، آیتالله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، صبح امروز در دومین کنگره سرداران و 4500 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه، که در سالن همایشهای برج میلاد تهران برگزار شده است، با اشاره به تشییع با شکوه سردار شهید حسین همدانی در شهرهای تهران و همدان گفت: با این تشییع معلوم شد مردم در چه خطی حرکت میکنند و به تفکر وابسته هستند.

وی با اشاره به القای مطالب خلاف واقع توسط برخی روزنامههای داخلی بیان کرد: روزنامههای زنجیرهای مطالبی را منتشر میکنند که آدم فکر میکند تفکر شهادت کمرنگ و سپاه منزوی شده است؛ در حالی که این خلاف واقع است، و سپاه منزوی نیست.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: امروز انسان در خانه خودش مورد هجوم است. اخلاق، عزت و شرف نیز مرز دارد و پاسداران تنها از مرزهای خاکی پاسداری نمیکنند. ذلت فرهنگی منشأ همه شکستهاست و اگر در عرصه فرهنگی متحمل شکست شویم ناخواسته به سرباز دشمن تبدیل خواهیم شد.

آیتالله صدیقی افزود: جامعهای که شهادت دارد اسارت ندارد، و اگر تفکر و فرهنگ شهادتطلبی تعطیل شود اسارت فرهنگی پدید میآید.

وی تأکید کرد: امروز آمریکا به دنبال جنگ سخت با ما نیست؛ بلکه به دنبال بمباران فرهنگی ما است و در برخی تصمیمسازان و مسئولان کشورمان نفوذ کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار