رئیس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

فتنه‌گران در برابر اراده ملت ایران محکوم به شکست هستند

امیر سرتیپ آراسته گفت: نسیم‌های مسمومی که گاهی در قالب فتنه می‌وزد در برابر اراده، رشادت‌ها و ایثارگری‌های ملت ایران محکوم به شکست است.
کد خبر: ۵۵۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۴ - 26October 2022

فتنه‌گران در برابر اراده ملت ایران محکوم به شکست هستندامیر سرتیپ «ناصر آراسته» مشاور نظامی‌ فرماندهی‌ کل‌ نیروهای‌ مسلح‌ در امور زمینی‌ و رئیس هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به اهمیت تبیین دوران دفاع مقدس برای نسل‌های آتی اظهار داشت: دفاع مقدس ما برگ‌های زرینی را در تاریخ ملت ایران رقم زده که مایه عزت و اقتدار مردم این مرز و بوم است.

امیر آراسته ادامه داد: دفاع مقدس تنها نبردی بود که طی دو قرن گذشته بر کشور ما تحمیل شد و ملت ایران در آن، سرزمینی را از دست نداده و عزتمندانه و غرورآفرین در برابر رژیم بعثی و بلوک شرق و غرب ایستادگی کردند.

مشاور نظامی‌ فرماندهی‌ کل‌ نیروهای‌ مسلح‌ در امور زمینی‌ تصریح کرد: امروز تمامی پیشرفت‌هایی که در عرصه‌های گوناگون علمی، فناورانه، تسلیحاتی و تجهیزاتی در سطح کشور تحقق یافته، همه به برکت تجربیات دوران دفاع مقدس است و پیروزی‌های جبهه مقاومت نیز شاخه‌ی دیگری از موفقیت‌های درخت تنومند دفاع مقدس محسوب می‌شود.

رئیس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی افزود: در دوران دفاع مقدس تمام تلاش ما بر این بود که اوامر حضرت امام (ره) اجرا شود؛ چراکه می‌دانستیم در پی تحقق اوامر ولی فقیه پیروزی و موفقیت حاصل می‌شود و امروز نیز وضعیت به همان ترتیب است و اگر بخواهیم موفق باشیم، باید اوامر امام خامنه‌ای را با دقت اجرا کنیم.

امیر آراسته خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلح به‌حمدالله با بهره‌گیری از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی به تسلیحات و فناوری و تکنولوژی روز دنیا دست یافته‌اند و می‌دانند که تبعیت از رهبری عزت، قدرت، استقلال و حاکمیت ملی و امنیت پایدار را برای کشور پی خواهد داشت و این نسیم‌های مسمومی که در قالب فتنه گاهی می‌وزد در برابر اراده، رشادت‌ها و ایثارگری‌های ملت ایران محکوم به شکست است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها