مدیر اسناد اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

کارگاه‌های آموزشی تخصصی بستری برای روزآمدسازی فعالین حوزه تاریخ شفاهی است

«بهرامی» گفت: یکی از راه‌های تقویت روحیه و انگیزه و نیز کارآمدی و به‌روزرسانی اطلاعات پژوهشگران و فعالین حوزه تاریخ شفاهی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در سطح تخصصی و تکمیلی است.
کد خبر: ۵۵۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲ - 25October 2022

 «جعفر بهرامی» مدیر اسناد و کتابخانه تخصصی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مشهد اظهار داشت: یکی از راه‌های تقویت روحیه و انگیزه و نیز کارآمدی و به‌روزرسانی اطلاعات پژوهشگران و فعالین حوزه تاریخ شفاهی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در سطح تخصصی و تکمیلی است.

وی افزود: در راستای دستیابی به این مهم مدیریت اسناد و مدارک اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با پیشنهاد کمیته اسناد و مدارک شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان که به تصویب رسید آمادگی خود را جهت برگزاری دوره‌های تخصصی مصاحبه‌گری اعلام کرد که به جهت تحقق آن پیگیری‌های مستمری صورت پذیرفته است.

مدیر اسناد و مدارک اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: به منظور دعوت از فعالین عرصه تاریخ شفاهی جهت شرکت در کارگاه آموزشی، ضمن دریافت لیست افراد از دستگاه‌ها و یگان‌های استان، کارگاه آموزشی در سطح مقدماتی در محل کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی با تدریس ابوالفضل حسن‌آبادی از مدرسین برتر تاریخ شفاهی استان و کشور برگزار و بعد از انجام مصاحبه و دریافت اطلاعات شرکت‌کنندگان 20 نفر از واجدین شرایط برای شرکت در دوره تخصصی شناسایی و در مراحل بعد از آن‌ها دعوت به‌عمل آمد.

بهرامی با بیان اینکه کارگاه آموزشی سطح تخصصی در حال برگزاری است، گفت: پاسخگویی به سوالات داوطلبین و رفع ابهامات و همچنین آشنایی با جدیدترین روش‌ها و نمونه‌های مصاحبه و تدوین از جمله اهداف اصلی از برگزاری این کارگاه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار