پیام فرمانده کل سپاه درپی شهادت سردار مهدی ملاشاهی و جواد کیخا؛

شهیدان مشعل‌های بیداری نسل جوان در عرصه جنگ شناختی امروز هستند

سرلشکر سلامی در پیامی به‌مناسبت شهادت سردار مهدی ملاشاهی و بسیجی جواد کیخا جهانتیغی در جنایت تروریستی مزدوران استکبار جهانی تأکید کرد: شهیدان مشعل‌های بیداری و آگاهی‌بخشی نسل جوان در عرصه جنگ شناختی امروز هستند.
کد خبر: ۵۵۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵ - 26October 2022

سرلشکر سلامیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در پی شهادت سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ملاشاهی» و بسیجی دلاور و مخلص «جواد کیخا جهانتیغی» از کارکنان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در جنایت تروریستی سوم آبان‌ماه مزدوران استکبار جهانی در میدان تأمین اجتماعی زاهدان، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت پر افتخار و مظلومانه سردار سرافراز سرتیپ دوم پاسدار مهدی ملاشاهی و بسیجی دلاور و مخلص جواد کیخا جهانتیغی از کارکنان شجاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان امنیت استان غیور سیستان و بلوچستان در جنایت تروریستی مزدوران استکبار جهانی را به خانواده‌های معظم و همچنین فرماندهان، کارکنان و همرزمان حماسه‌ساز آنان در سپاه سلمان و قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

این مجاهدان مؤمن و انقلابی همه توان و هستی خویش را برای پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی و و صیانت از امنیت، آرامش و پیشرفت کشور و خدمت‌رسانی به هموطنان محروم بلوچ و سیستانی، فداکارانه و صادقانه به میدان آوردند و در این راه مقدس و الهام‌بخش تا هنگامه شهادت از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

اطمینان دارم نام، یاد، خاطره و آرمان‌های بلند این شهیدان گرانقدر و خیل عظیم دیگر شهدای این سرزمین برای همیشه زنده و مشعل بیداری و آگاهی‌بخشی آحاد ملت به ویژه نسل جوان در عرصه جنگ شناختی امروز نظام سلطه و صهیونیسم با ایران و ایرانی قرار خواهد گرفت و با تقویت و تعمیق روح وحدت و همبستگی نزد آحاد جامعه اسلامی، انگیزه و اراده مضاعفی برای مقابله با دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم تولید و خفت و رسوایی بیشتر ضد انقلاب کوردل و تروریست‌های بزدل را رقم خواهد زد.

به ارواح تابناک و مطهرشان درود می‌فرستم و از درگاه خداوند متعال برای آنان علو درجات و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار