رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

گفتمان انقلاب اسلامی از مرزهای جهانی فراتر رفته است

سردار «سلیمانی» گفت: گفتمان انقلاب اسلامی از مرزهای جهانی فراتر رفته است و امروز ملت ایران در حال پیشرفت رو به جلو است.
کد خبر: ۵۵۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴ - 27October 2022

گفتمان انقلاب اسلامی از مرزهای جهانی فراتر رفته استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز (پنج‌شنبه) در مجمع بسیج اساتید استان همدان اظهار داشت: امروز ملت ایران در حال پیشرفت رو به جلو است و گفتمان انقلاب اسلامی از مرزهای جهانی فراتر رفته است.

وی افزود: کشورهای غربی و مکاتب غربی در حال افول و فروپاشی هستند  و فروپاشی آنان از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده است.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی از همه توطئه‌های استکبار جهانی نجات پیدا کرده است، تصریح کرد: امروز جدالی مشخص بین نظام اسلامی و نظام سلطه آغاز شده است و استکبار جهانی علی‌رغم شکست‌های قبلی با راهبرد مشخصی از جمله راهبردهای اغتشاش و گسترش تحریم درصدد هستند جمهوری اسلامی را از پای درآورند.

وی متذکر شد: پیروزی‌های مکرر ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان یک طرف معامله در این نبردهای نابرابر است و دشمن در تمام موضوعات با شکست مواجه شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال این بود که کشور را با بحران مواجه کند، ادامه داد:  سرمایه های علم و دانش ایران اسلامی جزو فعال‌ترین اقشار این جامعه هستند و توطئه‌های دشمن در این عرصه فایده‌ای نخواهد داشت.

وی با تاکید بر جهاد تبیین خاطرنشان کرد: امروز باید با تمسک به جهاد تبیین جوانان را از زوایای توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی آگاه و آنان را نسبت به آینده امیدوار کنیم.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه همه باید در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و اعتلای جامعه حرکت کنیم، تصریح کرد: امروز جهاد امیدآفرینی، جهاد تبیین و جهاد خدمت‌رسانی در کشور است.

وی متذکر شد: امروز امنیت به طور کامل در کشور برقرار است و با وجود تمام این دشمنی‌ها، روز به روز بر عظمت و عزت ملت ایران اضافه و مشکلات حل خواهد شد و قله‌هاب پیروزی را فتح خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار