رئیس حوزه علمیه اصفهان:

مسئولان با دقت و سرعت پاسخ عاملان جنایت در حرم شاهچراغ (ع) را بدهند

رئیس حوزه علمیه اصفهان در پیامی ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)، تاکید کرد: مسئولان مربوطه با بررسی دقیق و با سرعت پاسخ عاملان این جنایت را بدهند.
کد خبر: ۵۵۲۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱ - 28October 2022

پیام تسلیت رئیس حوزه علمیه اصفهان در پی وقوع حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع)به گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، آیت‌الله «حسین مظاهرى» رئیس حوزه علمیه اصفهان پس از وقوع جنایت تروریستی حرم حضرت احمد بن موسى (ع) و شهادت جمعی از هموطنان پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

حادثه مصیبت‌بار و هولناک تروریستى در حرم مطهر حضرت احمد بن موسى(ع) و شهادت جمعى از زائران بى‌گناه و شکسته شدن حرمت آن بارگاه نورانى، مایۀ تأسف و تأثر شد.

بى‌شک هدف خباثت آمیز دست‌هاى جنایتکار و اندیشه‌هاى پلیدى که اینگونه فجایع دلخراش را پدید مى‌آورند، برهم زدن امنیت و آرامش میهن اسلامى و ایجاد شکاف در وحدت و انسجام ملت مظلوم ایران است.

امید است مسئولان مربوطه، با دقت و سرعت و با درک صحیح از شرایط حساس کشور، ریشه‌ها و زمینه‌هاى این حادثه تلخ و فاجعه‌بار و سایر حوادث و ناامنى‌هاى اخیر را به درستى شناسایى کرده و با درایت و جدیت، براى علاج و اصلاح آن اقدام کرد.

ضمن عرض تسلیت و اظهار همدردى با داغدیدگان و مصیبت‌زدگان این حادثه خونین و آرزوى شفاى عاجل مجروحان و رحمت واسعه براى شهیدان، از خداوند رحیم و رحمان، دفع شر بدخواهان و دشمنان اسلام و ایران و حفظ و اعتلاء امنیت و وحدت در کشور، که حاصل مجاهدت ملت بزرگوار و خون‌بهاى شهداى عزیز است، و نیز فرج و ظهور دادرس و منجى بشریت، حضرت بقیة‌الله‌الأعظم (عج) را مسألت مى‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار