امام جمعه یاسوج:

تروریست‌ها توسط آمریکا، اسرائیل و عربستان به وجود آمده‌اند/ مردم وفادار و دلبسته نظام مقدس اسلامی هستند

حجت‌الاسلام «حسینی» با بیان اینکه تروریست‌ها توسط آمریکا، اسرائیل و عربستان به وجود آمده‌اند، گفت: کشورهای حامی تروریست اقدام تروریستی در شیراز را محکوم نمی‌کنند چون خود آنها عامل و باعث به وجود آمدن این گروه‌های تروریستی هستند.
کد خبر: ۵۵۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹ - 28October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» امام جمعه یاسوج امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن تسلیت به مناسبت شهادت تعدادی از هم‌وطنان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، اظهار داشت: سال‌های متمادی است که با این ترورهای کور و دست‌های جنایتکاری که مردم ما را به خاک و خون می‌کشند، آشنا هستیم‌. 

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه این تروریست‌ها توسط آمریکا، اسرائیل و عربستان به وجود آمده‌اند، افزود: همین کشورهای حامی تروریست نیز اقدام تروریستی در شیراز را محکوم نمی‌کنند چون خود آنها عامل و باعث به وجود آمدن این گروه‌های تروریستی هستند، این‌ها کسانی هستند که با ملت ما و با انسانیت دشمن هستند و مشخص است رفتار آنها از کجا نشات می‌گیرد. 

حسینی با اشاره به حوادث اخیر در کشور، گفت: این اغتشاش‌ها که هیچ دلیل منطقی ندارد و در حال بر هم زدن نظم کشور هستند عملاً نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی ما را به خود مشغول می‌کند و دشمن از این فرصت استفاده کرده و اقدامات تروریستی همچون حمله تروریست تکفیری حرم شاه‌چراغ را به وجود می‌آورد.

وی با بیان اینکه این اغتشاشات نقشه شومی است تا این گروه‌های تروریستی بتوانند به کشور ما ضربه وارد کنند، ابراز کرد: برخی‌ها برای ایجاد اغتشاشات پول گرفته‌اند و برخی‌ها غافل و نادان هستند که در اغتشاشات شرکت می‌کنند پس این افرادی که غفلت کرده‌اند باید پشیمان شوند و خود را در ریختن خون این شهیدان شریک نکنند.

امام جمعه یاسوج با اشاره به موضع‌گیری‌های رسانه‌های فارسی‌زبان خارج‌نشین، گفت: این‌ها خود طرفدار داعش هستند و وقتی خود داعش خود این قضیه را گردن گرفت باز هم گفتند شاید کار خود نظام است و این نشان‌دهنده دشمنی این شبکه‌های معاند با مردم است. 

حسینی با بیان اینکه اکثر مردم وفادار و دلبسته نظام مقدس اسلامی هستند، متذکر شد: دولت باید وضعیت بازار را کنترل کند مثلا در حوزه بازار خودرو قرار بود واردات خودرو را آزاد کنند چه شد؟ دولت باید گرانی را کنترل کند و باید با تدبیر و تلاش وضعیت اقتصادی را سامان بدهد.

وی با اشاره به اینکه آینده ما در دست نوجوانان است و اگر این قشر آگاه و متدین باشند آینده کشور تضمین شده است و اگر اینها از مدار خارج شوند آسیب جدی می‌بینیم، تصریح کرد: دشمن اساسا با فضای مجازی آمد تا همان گونه که خود می‌خواهد این نسل را تربیت کند.

 امام جمعه یاسوج مشکل امروز استان کهگیلویه و بویراحمد را عدم پیشرفت در حوزه صنعت دانست و ابراز کرد: در سفر اخیر دبیر شورای انقلاب فرهنگی به‌ استان، مصوب شد که دانشگاه صنعتی در استان پایه‌گذاری شود که خبر پرخیر و برکتی بود و امیدواریم این کار هر چه سریع‌تر انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار