فرمانده سپاه کربلا:

پایه‌های اصلی حوزه مسائل تربیتی دانش آموزان هستند

سردار «مسلمی» گفت: پایه‌های اصلی حوزه مسائل تربیتی و ماندگاری ارزش‌های انقلاب اسلامی دانش آموزان هستند و باید سرمایه‌گذاری اساسی در این حوزه صورت بگیرد.
کد خبر: ۵۵۳۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱ - 03November 2022

پایه‌های اصلی حوزه مسائل تربیتی دانش آموزان هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، همایش مجمع عالی نخبگان دانش آموزی استان مازندران و آئین تجلیل از دانش آموزان نخبه و برگزیده علمی لیگ بین‌المللی پایا امروز با حضور فرمانده سپاه کربلا در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به تجلیل از نخبگان و فرهیختگان حوزه دانش آموزی استان مازندران اظهار داشت: این دانش آموزان در المپیاد‌های مختلف حائز مقام شدند و امروز مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه امروز آینده کشور و پایداری ارزش‌های انقلاب اسلامی در گرو توجه و پرداختن به بسیج دانش آموزی و دانش آموزان و مقاطع تحصیلی حوزه دانش آموزی است، افزود: پایه‌های اصلی حوزه مسائل تربیتی و ماندگاری ارزش‌های انقلاب اسلامی دانش آموزان هستند و باید سرمایه گذاری اساسی در این حوزه صورت بگیرد.

سردار مسلمی با اظهار اینکه امروز توجه اساسی دشمن به این قشر تأثیرگذار و آینده ساز معظوف است، بر لزوم توجه مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه آموزش و پرورش و دانش آموزی تأکید و گفت: لازم است در این زمینه اهتمام به مسائل تربیتی، علمی و ترویج ارزش‌های والای انقلاب اسلامی داشته باشیم و برنامه‌ریزی منطق بر جامعه هدف و تأثیرگذار و پایدار و ماندنی در این قشر داشته باشیم.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: باید از کودکی و زمانی که اسلام در حوزه یادگیری به آن توجه دارد به قشر دانش آموز بیشتر از گذشته پرداخته شود.

به گفته فرمانده سپاه کربلا، برنامه ریزی‌ها برای رسیدن به تمدن نوین انقلاب اسلامی و پرداختن به قشر دانش آموز و جوان و نوجوان از اهمیت برخوردار است و برای رساندن انقلاب به تمدن نوین باید سرمایه گذاری در قشر دانش آموز و دانشجو داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار