دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

دهه نودی‌ها در قاب حماسه «۱۳ آبان» شکوفا شدند

دهه نودی‌های مازندرانی در جمعه‌ای که بوی ظهور می‌داد رجزخوانی کردند برای دشمنی که این روز‌ها به عجز درآمده و بوی تعفن نابودی‌اش دنیا را فرا گرفته است.  
کد خبر: ۵۵۴۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹ - 04November 2022

دهه نودی‌ها در قاب حماسه «۱۳ آبان» شکوفا شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، در سیزدهمین روز از آبان در حالیکه هوای پاییزی استان مازندران بهاری بود، مردم غیور، انقلابی و همیشه در صحنه این دیار، حماسه‌ای به بلندای تاریخ انقلاب اسلامی خلق کردند؛ حماسه‌ای که در آن حضور عاشقانه دانش آموزان و دهه‌نوذی‌های این خطه لاله خیز و لاله پرور روایتی است خواندنی و شیرین.

روایتی خواندنی از جنس حضور و ظهور و تابلوی ارزشمند ولایتمداری و عشق به وطن و رهبر معظم انقلاب زیباترین صحنه‌ها را رقم زد و روز بزرگ ۱۳ آبان ۱۴۰۱ را پرشکوه و پر حماسه به ثبت رساند.

دهه‌نودی‌های مازندرانی همراه و همگام با خانواده‌ها و معلمین مدارس قاب حماسه حضور و استکبارستیزی را به تصویر کشیدند و مشت محکمی بر دهان بدخواهان و دشمنان نظام زدند و اعلام کردند در حمایت از، ولی فقیه و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تا پای جان ایستادگی خواهند کرد و اجازه نخواهند داد دست پلید و کثبف استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار به خون جوانان وطن آغشته شود.

امروز دهه نودی‌های دیار علویان آمده بودند تا بار دیگر به قدرت‌های پوشالی غرب و استکبار جهانی نشان دهند اینجا ایران سرزمین آیه‌های مقدس و لاله‌های خونین دفاع مقدس و حرم و امنیت و سلامت است و پرچم مقدس جمهوری اسلامی در دستان مردی از تبار رسول الله (ص) است و تا ظهور امام زمان راهی نمانده و ما منتظر چشیدن طعم شیرین لحظه ظهور هستیم.

در سیزده آبان ۱۴۰۱ فرزندان نسل انقلاب در قاب حماسه بی‌بدیل ۱۳ آبان شکوفا شدند؛ دهه نودی‌های مازندرانی در جمعه‌ای که بوی ظهور می‌داد رجزخوانی کردند برای دشمنی که این روز‌ها به عجز درآمده و بوی تعفن نابودی‌اش دنیا را فرا گرفته است. 

امروز این نونهالان و نوجوانان غیور آمده بودند تا بگویند ما از نسل انقلاب هستیم و در مکتب شهیدان درس آزادگی آموختیم و در مکتب سلیمانی عزت و اقتدار و عظمت را فرا گرفتیم و «ما ملت حسینیم، ما ملت شهادتیم» شعار همیشه تاریخ ماست و تا نابودی دشمنان دست از حماسه‌ها برنمی‌داریم و پای این نظام ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار