فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

معترض مطالبه‌گر فرزند ایران است و نباید اجازه داد عامل بیگانه شود

سردار کشکولی با بیان اینکه تمیز مزدور از معترض مطالبه‌گر یک مقدار مشکل است، گفت: معترض از فرزندان این کشور است و نباید اجازه داد که عامل بیگانه شود.
کد خبر: ۵۵۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲ - 04November 2022

معترض مطالبه‌گر فرزند ایران است و نباید اجازه داد عامل بیگانه شود

به گزارش  دفاع‌پرس از خرم‌آباد، سردار «مرتضی کشکولی»فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان صبح امروز در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان این شهرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در فتنه جدید برخی مزدور و مزدبگیر و عامل بیگانه‌اند، اما بعضی از جوان‌های ما هیجانی به میدان می‌آیند.

وی خاطرنشان کرد: گاهی این جوان‌ها را با دلایلی همچون مالی به میدان می‌آورند، اینکه مردم خواهان برخورد قاطع هستند، باید با آن مزدور برخورد شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه تمیز مزدور از معترض مطالبه‌گر یک مقدار مشکل است، گفت: معترض از فرزندان این کشور است و نباید اجازه داد که عامل بیگانه شوند.

کشکولی با تاکید بر اینکه قوه قضائیه و مجموعه امنیتی با قاطعیت از حقوق مردم و جمهوری اسلامی حتما دفاع خواهند کرد، گفت: اکنون نیز آمریکایی‌ها در گزارش نهایی خود اعلام کردند که شکست خوردند.

وی بیان داشت: حتما با مزدوران و کسانی که به روی مردم اسلحه می‌کشند و خسارت به بیت‌ولمال می‌زنند، برخورد می‌شود،طیف جوانان جاهل و هیجان‌زده را باید راهنمایی و نصیحت کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان‌ جمهوری اسلامی را نظامی مردمی خواند و گفت: مردم همواره در صحنه هستند، این نظام را خود مردم آورده، خودشان حفظ می‌کنند و خار چشم آمریکا و صهیونیست و بهاییت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار