امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب:

حرکت مردم از انقلاب تاکنون در سه کلمه تبعید، کشتار و تسخیر خلاصه می‌شود

حجت‌الاسلام «زمانی موسوی» گفت: ۱۳ آبان حاوی سه پیام و مولفه مهم است که می‌توان همه تاریخ انقلاب اسلامی را در این سه اتفاق بزرگ تجمیع و خلاصه کرد و حرکت مردم از انقلاب تاکنون در سه کلمه تبعید، کشتار و تسخیر خلاصه می‌شود.
کد خبر: ۵۵۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳ - 04November 2022

حرکت مردم از انقلاب تاکنون در سه کلمه تبعید، کشتار و تسخیر خلاصه می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید روح الله زمانی موسوی» امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: انسان‌ها با مناسبت‌های خاص و ویژه‌ای رو به رو هستند که قرآن کریم از ایام ویژه‌ای که خداوند متعال رحمت خود را شامل حال بندگان می‌کند به یوم الله تعبیر و توصیف می‌کند.

حجت‌الاسلام زمانی موسوی افزود: ۱۳ آبان حاوی سه پیام و مولفه مهم است که می‌توان همه تاریخ انقلاب اسلامی را در این سه اتفاق بزرگ تجمیع و خلاصه کرد و حرکت مردم از انقلاب تاکنون در سه کلمه تبعید، کشتار و تسخیر خلاصه می‌شود.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: تبعید نماد یک رهبری مقتدر است و یک عالم دینی و یک مرجع فقهی و سیاسی با تبحر بالا نماد انقلاب اسلامی است و در طول ۱۵۰ سال گذشته عصر معاصر کمتر حرکت مهمی است که نشان از یک عالم مجاهد در آن نباشد از وقایع تحریم تنباکو، مشروطه، حادثه گوهرشاد، پانزده خرداد، نهضت ملی نفت تا انقلاب اسلامی به واسطه قشر روحانیون شکل گرفت.

زمانی موسوی گفت: درست است که ۱۳ آبان روز کشتار دانش‌آموزان بود اما این حرکت نماد ملت ایران است که پای انقلاب تا سرحد شهادت ایستادند اما از آرمان انقلاب کوتاه نیامدند.

وی عنوان کرد: یاد شهید آرمان علی وردی که آرمان انقلاب شد گرامی باد و از این به بعد هرگاه صحبت از آرمان انقلاب بشود یاد شهید این وقایع در ذهن همگان منسجم خواهد شد و شهدا مطمئن باشند که برادران آنها در نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه و بسیج اجازه نمی‌دهند که خونشان پایمال شود و آن‌ها صادق الوعده هستند.

امام جمعه اسلام آبادغرب مطرح کرد: احمق هستند کسانی که فکر می‌کنند روحانیون، بسیج و خانم‌های محجبه به واسطه برخی حملات کور و نشان دادن چنگ و دندان از میدان به در می‌شوند و آن‌ها نمی‌دانند که بسیج یک قشر نیست بلکه یک تفکر و فرهنگ است که امروز در سطح کشور و در تمامی حیطه‌ها بسیج در کنار مردم است و بسیج یعنی مردم و مردم یعنی بسیج.

وی ادامه داد: این حماقت است که عده‌ای فکر می‌کنند به واسطه ضرب و جرح و شهادت عده‌ای از عزیزان می‌توانید آن‌ها را بترسانید چند نفر را می‌توانید در کوچه‌های خلوت گیر بیندازید و بکشید و بعد هم ادعای ابرقدرتی داشته باشید، اگر مرد میدان هستید با سلیمانی‌ها و سرداران سرافراز بجنگید که بینی و حیات برای شما نخواهند گذاشت.

زمانی موسوی گفت: در بعضی از کشورهای عرب مرتجع منطقه شما مشاهده می‌کنید که با یک تهدید بسیاری از مطالب خود در فضای مجازی را به سمت دیگری سوق داده‌اند و دیر نخواهد بود که سرود سلام فرمانده از شبکه‌های خارجی به ویژه اینترنشنال سعودی شنیده خواهد شد.

وی مطرح کرد: لانه جاسوسی نماد استکبار جهانی است و زمانی که ملت ایران در مقابل استکبار علم را بلند کرد ۲ راه را در مقابل خود می‌دید یکی تسلیم و سازش همچون کشورهای عربی و راه دیگر تحمل فشارها، سختی‌ها و تحریم‌ها بود که ملت ایران راه گاو شیر ده را انتخاب نکرد و راه دوم را انتخاب کرد و مردم ایران با دست ولی بیعت کرده‌ند و نه با پای حجاج‌ها.

امام جمعه اسلام آبادغرب عنوان کرد: شاید به واسطه تبلیغات فراوان رسانه‌های دشمن بعضی‌ها به این فکر کنند که کار نظام حداکثر تا چند ماه دیگر تمام است اما وقتی موضوع را از افق بالاتری می‌بینیم متوجه می‌شویم که ایران نه تنها کارش تمام نیست بلکه این نظام استارت افول و اضمحلال ملت‌های جهان‌خوار را هم زده است.

وی بیان کرد: اتفاقات اوکراین و روسیه، شکست نقشه‌های غرب، عدم توانایی در ایجاد ائتلاف، التماس آتش بس یمن از جانب سعودی، خروج خفت باز از عراق، افغانستان، سوریه و لبنان، تقویت دیپلماسی ایران در بخش‌های نظامی، سیاسی و اقتصادی، عضویت سازمان شانگهای و تغییر رویه کشورهای آمریکای لاتین و قرار گیری آن‌ها در مقابل آمریکا نشان دهنده خار چشم بودن ایران برای قدرت‌های بزرگ است و کسانی که می‌گویند «کار خودشونه» بله این اتفاقات، اضمحلال تدریجی آمریک و زمینه سازی ظهور حضرت حجت کار نظام است.

امام جمعه اسلام آبادغرب خاطر نشان کرد: ملت ایران به همان اندازه که از دست دشمن عصبانی است از مسئولان بی‌کفایت و نالایق گله‌مند است و مردم نسبت به رفتارهای ناصحیح برخی مدیران که عانل زدگی عده‌ای از نظام می‌شور دغدغه مند هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار