رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

راهپیمایی ۱۳ آبان جوابی به یاوه‌گویی‌های بایدن بود

چمران راهپیمایی ۱۳ آبان را جوابی به یاوه‌گویی‌های بایدن دانست و گفت: سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید حرف‌های بایدن را پس‌گرفت و همه رشته‌های او را پنبه کرد.
کد خبر: ۵۵۴۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵ - 06November 2022

راهپیمایی ۱۳ آبان جوابی به یاوه‌گویی‌های بایدن بودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در صد و سومین جلسه شورا با اشاره به حضور ملت ایران در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: روز ۱۳ آبان یک حرکت بی نظیر در سراسر کشور و به خصوص در تهران بود.

چمران ادامه داد: در ۱۳ آبان دانش‌آموزان در کنار خانواده‌ها، حرکتی دیدنی در تاریخ ثبت کردند و پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های دشمنان به ویژه رئیس جمهور آمریکا دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا مبنی بر آزادسازی ایران گفت: سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید حرف‌های بایدن را پس‌گرفت و رشته‌های او را پنبه کرد.

وی اضافه کرد: آمریکا از ابتدای انقلاب اسلامی نه تنها به دنبال آزاد کردن ایران نبوده بلکه می‌خواهد کشور ما را به بند بکشد.

چمران با اشاره به پرتاپ ماهواره‌بر «قائم ۱۰۰» در شرایطی که دشمنان ما فکر نمی‌کردند چنین اتفاق عظیمی رخ دهد، خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند کارتان را با شدت و شتاب ادامه دهید، این اقدام را انجام دادند و این پرتاب ماهواره یعنی رسیدن به پرتاب موشک بلندپرواز با برد ۱۲ هزار کیلومتر و از این به بعد می‌توانیم بدون نیاز به دیگران ماهواره پرتاب کنیم.

چمران گفت: کشوری که در زمان جنگ نمی‌توانست سیم خاردار بسازد امروز به چنین جایگاهی دست پیدا کرده است که شکر الهی دارد.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار