مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی:

ایثارگران دستاورد‌های دوران دفاع مقدس را برای نسل حاضر و آینده ترویج می‌دهند

نوفرستی با تأکید بر اینکه شهدا و ایثارگران تمام هستی خود را گذاشتند و برای حفظ این آب و خاک تلاش کردند، گفت: اراده خداوند بر این بود که ایثارگران بمانند و دستاورد‌های دوران دفاع مقدس را برای نسل حاضر و نسل‌های آینده تبیین و ترویج دهند.
کد خبر: ۵۵۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵ - 08November 2022

ایثارگران دستاورد‌های دوران دفاع مقدس را برای نسل حاضر و آینده ترویج می‌دهندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مراسم هم‌اندیشی و انتخاب هیئت اندیشه‌ورز جانبازان زیر ۲۵ درصد شهرستان بیرجند با حضور «ابوالفضل نوفرستی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی، اعضای شورای معاونان بنیاد استان و سرپرست بنیاد بیرجند در محل مجمتع ایثار بیرجند برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثار و رشادت ایثارگران سرافراز، اظهار داشت: امور جامعه ایثارگران استان را می‌توان در قالب هیأت‌های اندشه‌ورز بیان کرد.

نوفرستی با تأکید بر اینکه شهدا و ایثارگران تمام هستی خود را گذاشتند و برای حفظ این آب و خاک تلاش کردند، بیان داشت: اراده خداوند بر این بود که ایثارگران بمانند و دستاورد‌های دوران دفاع مقدس را برای نسل حاضر و نسل‌های آینده تبیین و ترویج دهند. ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی اراده کردند که روی پای خود بایستند، اما دشمنان این پیروزی را نخواستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی ائمه اطهار (علیهم‌السلام)، شهدا و ایثارگران را اسوه و الگوی مردم ایران دانست و تصریح کرد: به برکت خون‌های مطهر شهدا و با وجود تشدید دشمنی استکبار جهانی علیه نظام اسلامی، این انقلاب با اقتدار تمام به رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسیر اقتدار و عظمت را طی می‌کند.
نوفرستی با بیان اینکه مشکل امروز ایثارگران مشکل تکریم آنان است و در جامعه آنطور که باید تکریم نمی‌شوند و حقشان ادا نمی‌شود، افزود: باید مشکلات تکریم و مشکلات و درخواست‌های به‌حق این قشر از جامعه مرتفع شود.

وی در ادامه به تشریح اهداف تشکیل هیئت اندیشه‌ورز اقشار مختلف جامعه ایثارگری در استان پرداخت و اظهار امیداواری کرد با تشکیل این هیئت‌ها که شامل خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز است بتوان از ظرفیت و توانمندی جامعه ایثارگری استان در جهت رفع مشکلات و رسیدگی بهتر به درخواست‌های جامعه هدف استان استفاده کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار