مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد:

ثبت خاطرات یک هزار خانواده شهید استان یزد به پایان رسید

حجت‌الاسلام زارع گفت: تاکنون خاطره‌نگاری یک هزار خانواده شهید استان به پایان رسیده و تا پایان سال جاری به ۲ هزار مورد خواهد رسید.
کد خبر: ۵۵۶۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳ - 16November 2022

ثبت خاطرات یک هزار خانواده شهید استان یزد به پایان رسیدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس زارع» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد روز گذشته (سه‌شنبه) با تشریح برنامه‌های بنیاد در راستای ثبت و ضبط خاطرات خانواده‌های شهدا و ایثارگران، اظهار داشت: تاکنون خاطره‌نگاری یک هزار خانواده شهید استان به پایان رسیده و انتظار می‌رود تا پایان سال جاری به ۲ هزار مورد برسد.

حجت‌الاسلام زارع افزود: در قالب این برنامه نسبت به ثبت و ضبط خاطرات خانواده‌ها از فرزندان شهیدشان در دوران هشت سال دفاع‌ مقدس اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: این خاطرات با عنوان خاطره‌نگاری در یزد و تمامی مناطق و شهرستان‌ها تهیه و سپس برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین نسل جوان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد یزد اظهار کرد: مصاحبه و گفتگو با والدین، فرزندان و همسران شهدا در قالب خاطره‌نگاری نقش مهمی در زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی دارد.

زارع گفت: تاکنون برای ثبت و ضبط خاطره‌نگاری همکاری خوبی بین خانواده‌های ایثارگران با بنیاد صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم تمامی جامعه هدف را زیر پوشش این طرح قرار دهیم.

وی بیان کرد: بیان خاطرات شهدا توسط خانواده‌های معزز به خصوص والدین آن‌ها جزو مهمترین برنامه‌های فرهنگی این نهاد است که در استان با همکاری بخش‌های مختلف به ویژه صدا و سیمای مرکز یزد انجام می‌شود.

دبیر شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان تأکید کرد: اگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین مردم به خصوص نوجوانان و جوانان نهادینه و منتقل شود شاهد بروز و ظهور ارزش‌های معنوی در جامعه اسلامی خواهیم بود.

زارع از همکاری خوب سالانه فعالان فرهنگی و رسانه‌ای استان با بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد در تحقق اهداف و برنامه‌ها در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار