مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران:

اخلاق‌مداری، تکریم و ارتباط موئثر با ایثارگران پیشران خدمت‌رسانی در بنیاد شهرستان‌های استان تهران است

رضایی در نشست تخصصی با معاونان ستادی اخلاق‌مداری، تکریم و ارتباط موئثر با ایثارگران را به‌عنوان پیش‌ران خدمت رسانی در بنیاد برشمرد و گفت: اگر نگاه ما در راستای حل مشکلات ایثارگران باشد، رضایت خدا و دعای خیر شهیدان را به‌دنبال دارد.
کد خبر: ۵۵۵۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳ - 12November 2022

اخلاق‌مداری، تکریم و ارتباط موئثر با ایثارگران پیشران خدمت‌رسانی در بنیاد شهرستان‌های استان تهران استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «عباسعلی رضایی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران صبح امروز (شنبه) در نشست تخصصی با معاونان ستادی و روسای ادارات تابعه که به منظور ایجاد تعامل و ارائه برنامه‌های تخصصی انجام شدبا تاکید بر اینکه همه ما در مجموعه‌ی بنیاد خادم خانواده شهدا و ایثارگران هستیم، اظهار داشت: اخلاق‌مداری، تکریم و ارتباط موئثر با ایثارگران پیش‌ران خدمت رسانی در بنیاد است و اگر نگاه ما در راستای حل مشکلات ایثارگران با رویکردی دلسوزانه و از روی علاقه باشد، رضایت خدا و دعای خیر شهیدان را به‌دنبال دارد.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های استان تهران در حال حاضر افتخار خادمی بیش از ۴۳ هزار ایثارگر را به‌عهده دارد تصریح کرد:با توجه به وسعت شهرستان‌های استان تهران و مهاجرپذیر بودن آن، ایثارگران و خانواده‌های شهدا نیز سهم قابل توجهی در این مهاجرت‌ها دارند و با توجه به رسالت بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر تکریم و خدمت‌رسانی شایسته به این عزیزان، وظیفه داریم تا در راستای حل مشکلات و پاسخگویی به نیاز‌های این عزیزان گام برداریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با اشاره به عمده مشکلات ایثارگران در حوزه مسکن و اشتغال فرزندان جانبازان، ادامه داد: با توجه به تعداد پرونده‌های ایثارگران مهمان و همچنین ترکیب جمعیتی ایثارگران در شهرستان‌های تهران، حل مشکلات نیازمند نگاه ویژه از سوی مدیران ستاد مرکزی است که با تعامل خوب ایجاد شده و استفاده از ظرفیت‌های برون سازمانی، مشکلات و دغدغه‌های ایثارگران در حوزه مسکن و اشتغال را با اولویت برطرف می‌کنیم.

رضایی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین ادامه داد:پیام رسای ایثار و حماسه شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس و حوادث پس از آن، نیازمند باز تعریفی نو برای نسل امروز است؛ زبان هنر و بیان جذاب دو ابزار مهم انتقال و تبیین حماسه ایثارگران به نسل امروز است که حتی دوران جنگ تحمیلی را نیز درک نکردند.

سرپرست اداره کل پذیرش و امور اداری ایثارگران همچنین رویکرد تحول‌محور و مبتی با نیاز روز ایثارگران را در ارائه خدمت و کسب رضایت ایثارگران به‌عنوان یک اصل مهم دانست و ادامه داد:دانشگاه‌ها و مدارس ما از ظرفیت‌های بسیاری در حوزه نشر ارزش‌های شهدا و جانبازان برخوردار است و اگر سیاست تبیین و نشر حماسه شهدا با باز تعریفی نو و مبتنی بر نیاز امروز نسل نوجوان و جوان کشور ارائه شود، مورد استقبال مخاطب قرار می‌گیرد.

وی در پایان جمع‌آوری آمار و اطلاعات ایثارگران و شرایط موجود جامعه هدف در شهرستان‌های استان تهران را لازمه برنامه‌ریزی جامع و درست و افزایش سطح رضایت ایثارگران برشمرد و بر اجرای تعامل سازنده و ارتباط دوسویه بنیاد شهید و امور ایثارگران با سایر بخش‌ها و همچنین ایثارگران معظم تاکید کرد.

بر اساس این گزارش معاونان ستادی بنیاد شهرستان‌های استان تهران در این نشست‌های تخصصی به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های پیشنهادی خود پرداخته و نکات لازم در راستای تحقق حداثری این برنامه‌ها مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سند هویت انقلابی مردم شهرستان‌های استان تهران، پرونده ۸ هزار و ۵۰۰ شهید، ۲۲ هزار و ۵۰۰ جانباز و آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها